• HOI
    Nou, de jongens in mijn klas zijn dus vet kinderachtig. Ze gedragen zich echt als baby's. Ze hebben het alleen maar over seks, enz. Ook doen ze lullig tegen de meiden enzo. Dingen vernielen, trappen, schoppen, slaan, uitschelden, enz. Hebben jullie ook zo'n stomme kinderachtige klas? In ieder geval, de jongens? Omg, like kut gewoon. -.-'
    Xoxo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Het zijn allemaal grappige jongens, ze zijn niet kinderachtig ofzo, maar allemaal aardig en 1tje is een lekker ding waar ik bijna mee heb «3


    a figment of your imagination

    jemug wat een kleuters....
    ben ik blij dat ik alleeen maar meisjes in de klas heb...


    balub ^^.

    jemug wat een kleuters....

    ben ik blij dat ik alleeen maar meisjes in de klas heb...

    Oooh, ik ben jaloers op jou! Ö Maar gelukkig ben ik niet de enige met kutjongens in de klas. -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Bij mij zijn ze ook zo dom!Dan beginnen ze over drugs,sex,meiden en andere stomme dingen te praten.En ze zijn behoorlijk kinderachtig:S


    Be yourself^^

    Nee, geen last van. Maar we hebben er maar 6. Eentje die doet stoer, en scheld uberveel enzo :S Maar hij kan aardig zijn^^ en de rest is wel oké :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Alle jongens praten áltijd over sex [vooral bij wiskunde, dan doen er ook een paar meisjes mee.]
    Als je langs loopt knijpen ze in je kont enz eggen ze; 'JE HEBT EEN LEKKER KONTJEEE!'
    En als ze perongelijk met hun hand langs je borsten gaat schreeuwen ze meteen; 'IK ZAT AAN JE TIET!' en dan komen er andere jongens aan die zeggen dan; 'Mag ik ze ook eens aanraken?' x.x
    Oja, en als ik eventjes chagie ben ben ik meteen emo of ongestelt XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    de jongens uit mijn klas zijn allemaal rond de 18/19 jaar.
    dus dat valt wel mee :'p
    ze hebben soms wel van die sex opmerkingen.
    maar i mean, dat hebben meiden ook wel eens x'd


    -

    nou, ze zijn wel aardig alleen denken ze altijd dat ze grappig zijn en ze jatten steeds de tassen van de meisjes..(al heb ik dat nooit door!) het is wel vervelend


    Als je maar een ananas hebt..

    Mannen--'
    Ik zit in een klas met 22 meisjes en 3 tot soms 5 jongens.
    Jongen 1: bi, heeft ie toegegeven.
    Jongen 2: bi of homo, weet niet of hij het heeft toegegeven maar is overduidelijk
    Jongen 3: homo, zie nummer 2
    Jongen 4: geen idee, gewoon groot dik stinkend en eng
    Jongen 5: enige beetje normale:]
    Maar jongens worden gewoon onzeker in de puberteit en dan gaan ze zo doen, moet je gewoon negeren en zeggen dat ze gay zijn dan gaat t snelste over.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik deel je leed.
    Onze klas is suuuuperdruk. [7 meisjes 18 jongens -.-]
    Zereneus, voor drama, we moesten een dialoog bedenken. De enige suggesties die zij gaven waren. 'En dan gaan ze neuken!' & 'en dan zegtie "IK WIL DR NEUKEN"'
    Mygod.
    C'est Horrible.


    Mew <3

    Typisch pubertjes. Gaat wel over na een jaartje of 3.


    No growth of the heart is ever a waste

    ja, precies hetzelfde

    Alle jongens praten áltijd over sex [vooral bij wiskunde, dan doen er ook een paar meisjes mee.]
    Als je langs loopt knijpen ze in je kont enz eggen ze; 'JE HEBT EEN LEKKER KONTJEEE!'
    En als ze perongelijk met hun hand langs je borsten gaat schreeuwen ze meteen; 'IK ZAT AAN JE TIET!' en dan komen er andere jongens aan die zeggen dan; 'Mag ik ze ook eens aanraken?' x.x
    Oja, en als ik eventjes chagie ben ben ik meteen emo of ongestelt XD


    hoe erg:P

    ...

    Bij mij zitten er maar 3 echte klootzakken in de klas, die stoer doen, veel over seks praten en dat soort dingen. De rest is wat ik normaal vind (melig en soms irritant). En ik hoop dat jullie niet wat jullie voor jongens in de klas hebben koppelen aan alle jongens van die leeftijd.

    dat komt omdat meisje sneller volwassen worden als jonges. dat is weten schappelijk bewezen:Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.