Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af
wat ik dan nog het meest haat aan school is dat de kleine kleuters waarmee ik op school zit in m'n gezicht 'vriendelijk' doen en achter m'n rug zitten te roddelen en backstabben like niet stoer genoeg om het in mijn gezicht te doen
en lol als je me blokkeert op facebook waarom volg je me dan nog op instagram rot op dan hypocriet af
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys
mijn verjaardag was een mooi feestje
nog nooit zoveel mensen in mijn huis gehad en er is gewoon bijna niks stuk gegaan
nu alleen nog tering veel drank etc over want ik heb het inschattingsvermogen van een blaadje basilicum maar dat is okay want drank
mijn vriendje is echt een moppie
hij neemt me mee naar een tres chique hotel aan het strand voor mijn verjaardag en ook nog zomaar uiteten binnenkort