Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af
Zo weinig motivatie. Deze depressie kickt hem hard. Ik wil helemaal niks meer behalve in bed liggen voor me uit staren. Beter dat ik voor vrijdag in een andere mindset zit, anders is alles voor niets. Hmm. Is het mogelijk dat je na operatie gewoon in depressieve sleur raakt? Idk.
Ugh. Waarom heb ik complimentjes nodig om mezelf leuk te vinden? Dat niemand iets zegt over je haar betekent niet dat je nu zielig mag gaan doen. Stop met het hebben van veel te hoge verwachtingen.
My fake plants died, because I did not pretend to water them.
Ugh, in die 4 uur die ik vandaag aan de opdrachten gezeten heb, heb ik minstens 2 uur moeten wachten op hulp of tot iemand de opdrachten kwam aftekenen....
Echt, zitten ze soms een halfuur bij één groep, heb jij eindelijk iemand, kijkt ie er even naar, zegt wat je moet verbeteren (wat ik max 2 minuten kon) en loopt weer weg om een halfuur later pas terug te komen.... Dan zit jij dus 28 minuten te niksen...