• hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt
    dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? schrijf hier dan alles van je af










    hoezo rapunzel

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 23:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    way to miss the point 👌

    Oh Fergus, you little lad, I love you so much.


    Mijn nieuwe nachtcreme ruikt naar de Fata Morgana geur van de Efteling, zo lekker.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Omg de zus van mn vriend belde vanavond en zei 'met je schoonzus' like, wil dat zeggen dat ze me aardig vind?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wat heb ik toch een asociale rot familie.


    — Inner peace, it's hard to find. —




    I identify with this
    moet ik wel selfies leren maken

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 1:36 ]


    Tijd voor koffie.



    nvm I'm more like this anyway


    Tijd voor koffie.

    wanneer je plots met opengesperde ogen om 5u20 in bed ligt??? hoezo wat

    /// opstaan voor werk uhg kill me


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Duckling schreef:
    wanneer je plots met opengesperde ogen om 5u20 in bed ligt??? hoezo wat

    /// opstaan voor werk uhg kill me


    Hahahhaa ik had net hetzelfde. En nu doodmoe. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    ik heb een hekelhekelhekel aan al die go fund me posts op tumblr voor letterlijk levensbelangrijke operaties of medicijnen

    en niet omdat ik die mensen het geld niet gun, maar om exact de tegenovergestelde reden, want natuurlijk mogen ze erom vragen!!! ik zou dat ook doen!!! maar why the FUCK is het nog n o d i g dat mensen in een """ontwikkeld""" land zoals de vs om geld moeten bedelen van vreemdelingen via internet om een operatie voor hun negenjarige zoontje te betalen die in zijn hoofd werd geschoten terwijl hij in een wachtende auto zat en nu blind wordt als ze het niet bij elkaar kunnen schrapen

    het kan mij niet eens schelen of deze meest recente tumblr post een waargebeurd verhaal is of niet want er zijn er nog steeds te veel die WEL kloppen

    wie heeft besloten dat geld belangrijker is dan volledig!! beschikbare!! medische zorg!! die mensenlevens redt!!!!

    wie heeft bedacht dat trump en zijn homies dat geld harder nodig hebben terwijl ze op hun privégolfbanen margharita's drinken door gouden rietjes dan een oude man die ergens ligt te creperen omdat het een keuze is tussen geen eten voor een jaar voor zijn familie of een bezoekje aan het ziekenhuis?? en hoe doet deze persoon 's nachts nog een oog dicht??

    ik bedoel, ik weet dat dit oud nieuws is en yadda yadda en dat het gewoon vermoeiend en vrij zinloos is om je daar druk om te maken

    maar af en toe moet ik er toch weer even om schreeuwen en beseffen hoe misselijk dit me maakt want wat IS dat voor WERELD


    Amen.


    The truth is out there.

    Ode aan Hannah Baker door haar nagellak te dragen.


    TROYE JUST DID: THAT

    -

    WHEN YOU'RE SCREAMING BUT THEY ONLY HEAR YOU WHISPER
    I'LL BE LOUD FOR YOU
    I'LL BE LOUD FOR YOU


    take me back to the basics and the simple life

    Wheatley schreef:
    Omg de zus van mn vriend belde vanavond en zei 'met je schoonzus' like, wil dat zeggen dat ze me aardig vind?


    Lijkt mij van wel (:


    26 - 02 - '16

    l o l dus ik vertelde gister tegen mijn vriend dat ik geen zin had om naar het feest te gaan + bij hem te blijven slapen omdat ik last van mijn maag had
    hij heeft de rest van de avond als een getrapte puppy in stilte naast me gezeten
    het was ook geen optie om alleen te gaan, want we zouden maar voor een avond van elkaar gescheiden zijn
    maar echt
    vrijdagavond ging ik roken en hij ging met me mee. niet alleen om daar te staan, maar om er zelf ook maar een op te steken, terwijl hij niet eens rookt en altijd zei dat hij een hekel aan sigaretten had. als het zo doorgaat kan ik zo niet eens meer in mijn eentje plassen.


    i put the fun in funeral

    Duckling schreef:
    (...)

    Je mag alles op je cv zetten wat je er zelf op wil, als je denkt dat het positief zou kunnen uitpakken ^^ ik drop er ook alles in wat enig voordeel zou kunnen hebben (beta-readen staat er bewust niet tussen, want het was irrelevant voor mijn job en ik houd Quizlet liever gescheiden van het 'echte leven'). Dat is natuurlijk een keuze die je zelf moet maken, maar ik denk dat het er zeker op mag!

    Ja, dat is natuurlijk wel een ding, ik hou Q meestal ook gescheiden van mijn 'echte leven' (niet dat dat zomaar zou gebeuren, maar een toekomstige werkgever hoeft bijvoorbeeld niet mijn One Directionfanfics van een paar jaar geleden te vinden), maar ik denk dat het voor sommige bijbaantjes waar ik geïnteresseerd in ben best relevant zou kunnen zijn en mijn cv relatief kaal, haha


    "Take my advice; I don't use it anyway."