thought of the day: gewicht en ik hebben een hele rare relatie, want als kind zat ik altijd op het randje van overgewicht en in mijn hoofd is dat nog steeds zo, wat op zich prima is want het kon mij nooit zo heel erg veel schelen, maar feitelijk klopt dat niet meer en vervolgens krijg ik tegenwoordig wel regelmatig random opmerkingen bedoeld als compliment/vergelijking waarbij ik positief naar voren kom over mijn gewicht en ?
het is niet dat het me stoort, want ik ben net zo gevoelig voor complimenten als de next guy, zelfs over onderwerpen waarvan ik eigenlijk in twijfel trek of het handig is om mensen er op zo'n manier op aan te spreken, maar het voelt zo suf? want zo slank ben ik niet?? in vergelijking met de meeste andere mensen?? naar mijn idee?? maar blijkbaar?? wel?? of zo?? gewichts- en schoonheidsidealen en de disconnect tussen hoe ik mijzelf ervaar en hoe andere mensen mij zien zullen mij voor eeuwig blijven verbluffen vermoedelijk
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan