• hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt
    dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? schrijf hier dan alles van je af










    hoezo rapunzel

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 23:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Druk dagje dit, maar wel fijn. c:


    The truth is out there.

    Wanneer je een bericht van jezelf terug zoekt in iemands gastenboek en je 37 pagina's af moet gaan zoeken waardoor je evenveel keer in de pageviews staat en je wellicht officieel voor stalken vervolgd kunt worden. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik moet stoppen met chocola eten terwijl ik weet dat ik er niet tegen kan en ervan moet overgeven, 'cause girl, it is not worth it. ok it might be, but still. Stoppp


    She's imperfect but she tries

    Mijn vader heeft net mij, actual quitest & most awkward person in the universe, gevraagd of ik een keertje een voice over zou willen inspreken (in het Engels, want dat kan er ook nog wel bij) voor een filmpje voor het super officiële internationele cyber security project waar hij voor zijn heel serieuze werk aan werkt

    halp

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 17:44 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga iedereen in mijn groep neerschieten, holy fucking shit. Ik heb de enquête opgesteld, ik heb onze docent mails gestuurd, ik ben naar de winkel geweest, ik heb een inventaris opgesteld, ik heb een plan opgesteld. Wat hebben jullie gedaan? Kijken hoeveel die bloemen kosten en een slechte probatie tot een affiche gemaakt. Ik vraag gisteren om een mailtje naar de directeur te sturen om toestemming te vragen voor de affiches, die morgen gedukt en opgehangen moeten worden maar nog niet eens ontwerpen zijn, en voor de verkoop donderdag, twee mensen antwoorden dat ze niet kunnen om bullshit redenen, de derde zegt dat ze het hem vandaag ging vragen. "Oeps, de directeur was niet op de opendeur, sorry." Vraag ik heel erg beleefd 'wil je nu een mailtje sturen dan?' NIEMAND FREAKING ANTWOORD. Ik zou kunnen omvallen gewoon.


    kindness is never a burden.

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeee
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    WORD WHY DAFOK ARE YOU DOING THIS TO ME
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    DIT IS NIET EERLIJK
    word ik haat je
    leah ik haat je WAAROM HEB JE HET NIET OPGESLAGEN
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    ik heb hier uren en uren en uren aan bezig gezeten
    waarom


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ice ice baby


    i put the fun in funeral

    hahaha je weet dat je niet kan koken als je frietjes zwart zien :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dead By Daylight username goals :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    klein overzicht van het avondeten door QING

    voorgerecht: paryse champignons gevuld met lookboter (nog te rauw)

    hoofdgerecht:
    vogelnestje: het ei was ok het vlees aangebrand en veel te droog
    sweet potatoes fries: aangebrand (like zwart niet meer te redden)
    boterboontjes: perfect
    tomatensaus met ui: ui was aangebrand en ben toen opnieuw begonnen, daarna de saus laten aanbranden en overkoken (ben overigens de extra tomaten vergeten erbij te doen) uiteindelijk was het nog eetbaar

    korte summmary: yep de boontjes met tomatensaus en ei waren lekker

    besluit: ik kan een hardgekookt ei maken en boontjes koken in een pot met water en tomatensaus opwarmen hahahaha

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 20:18 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb een hoofdstuk van ruim 4000 woorden, wat nog niet klaar is, en woah, what am I doing? O_O


    Stenenlikker

    Echt, het is alsof karma me niet boos wil hebben.


    Mhm?

    word: oh hey ik herstel wat van in februari, goed he?
    leah: en dat van een half uur geleden?
    word: HAHAHAHAHAHA nee wat dacht je nu??


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nee als mijn vriend me mee karten neemt voor mijn verjaardag 😒
    Al sinds we elkaar daten wil hij gaan karten omdat hij het zo leuk vindt and i would just look at him like yeaaaaah maybe ooit but preferably not
    If we're gonna make eachothers presents be about ourselves then i'll take his ass to bridget jones for his birthday

    nvm lol i'm such a cunt

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 21:51 ]


    i put the fun in funeral

    Ik word fucking gestrest van dit grafproces


    Caution first, always.