• Ik en Psithurism wouden samen een topic openen, nu hadden we al verscheidene ideeën en is het zeker dat het op een eiland plaats gaat vinden, maar het probleem is dus we hadden verscheidene ideeën en kunnen dus niet kiezen :x

    Het gaat over 8 tieners die verblijven op een onbewoond eiland nadat er op hun oude schip de pest ging heersen en de enige niet-besmette vrouw hen voor hun veiligheid naar het eiland bracht,

    Hier kunnen drie gevolgen op zijn...

    Idee 1
    maar ook zijn ze op het eiland niet veilig. Het eiland is gevonden door een rijk gezin en hun mensen die, na veel onderzoek te hebben gedaan, erachter zijn gekomen dat er veel dieren op het eiland verblijven. Het is algemeen bekend dat dierenhuiden en botten goed geld kunnen opleveren, alleen zijn staan de tieners in de weg....

    Idee 2
    Of de tieners ontmoeten maanden later nog 8 schipbreukelingen die ze opvangen in hun kleine hut. Al snel worden er groepen gemaakt. De jagers groep, de kook groep, de vissers groep en nog veel meer. Liefde, ruzie, vriendschappen en voornamelijk alles om te overleven op het kleine eilandje aan de kust van de zee.

    Idee 3
    Of de schipbreukelingen zijn net aangekomen op het eiland en hebben nog geen idee dat ze niet alleen zijn, ondertussen worden ze eigenlijk continue in de gaten gehouden door de andere tieners.

    Dus vroegen we ons af, is er interesse voor deze RPG en zo ja, welk idee lijkt jou het leukste?



    Is er interesse voor deze RPG en zo ja, welk idee lijkt jou het leukste?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara schreef:
    (...)

    Yeaaahh :Y)
    En doe boemen ^^


    MAAR FRANS


    obsessive rage

    Idk er mist iets of zo... maar ik zou idee 1 kiezen


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Idk er mist iets of zo... maar ik zou idee 1 kiezen


    Dit heb ik zelf ook een beetje...


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara schreef:
    (...)

    Haha ja Devondra niet sollen met Elisa hea, die is een expert op dat gebied XD


    Ja joh. XD
    Voor mij ook alvast een reservering^^

    Ik vind drie persoonlijk het leukste ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik neem een dame, sowieso.


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    PoppyHatter schreef:
    Ik neem een dame, sowieso.


    Whahaaa, die waren toch onmogelijk :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara schreef:
    (...)

    Whahaaa, die waren toch onmogelijk :')

    Jahh, pfff xD


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.