• Hi,

    Momenteel ben ik bezig met een onderzoek voor het behalen van mijn diploma. Hierbij onderzoek ik in hoeverre creativiteit invloed heeft op de schoolprestaties van jongeren.

    Ik waardeer het erg wanneer je deze enquête invult. --> https://goo.gl/forms/5tnf19HbWLeARRI12

    Alvast bedankt!


    (ps: een kleine voorwaarde is dat je tussen de 15 en 25 jaar oud bent.)

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 17:40 ]


    We don't remember days, We remember moments

    CreamCookie schreef:
    Hi,

    Momenteel ben ik bezig met een onderzoek voor het behalen van mijn diploma. Hierbij onderzoek ik in hoeverre creativiteit invloed heeft op de schoolprestaties van jongeren.

    Ik waardeer het erg wanneer je deze enquête invult. --> https://goo.gl/forms/jvayygkwjKNyhXQm2

    Alvast bedankt!


    (ps: een kleine voorwaarde is dat je tussen de 15 en 25 jaar oud bent.)

    Aw jammer ik ben veertien


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik weet echt niet wat ik met die woorden moet. Kan het goed of fout zijn, of maakt het niet uit?

    Ingevuld!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ingevuld


    Firm believer of all that is magic

    Ingevuld (:


    I am an idiot, I move.

    Ik heb het ingevuld. Succes met je onderzoek! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yrden schreef:
    Ik weet echt niet wat ik met die woorden moet. Kan het goed of fout zijn, of maakt het niet uit?

    Ik heb '?' gedaan want ik kan daar niks mee lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    je moet gewoon een ander woord zetten dat je linkt met de drie gegeven woorden (associatie) er is dus geen goed of fout

    bv. zon > licht > wit > zwart > donker > eng > horror > moord > etc.

    met drie woorden combineer je alles

    bv. fles - eten - boek
    > vakantie (lezen doe ik op vakantie, met veel eten en een fles drank)

    muziek - pen - paasei
    > studeren (studeren doe ik met muziek, mijn samenvattingen maak ik met een pen en ik eet terwijl paaseites)

    het hangt er dus echt gewoon vanaf hoe jij het interpreteert en er is dus geen juist of fout antwoord ^^

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 18:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ow maar het voorbeeld zegt dat het samen moet kunnen (rolstoel, schommelstoel, stoelpoten) heel verwarrend... Haha.

    Maar dan vul ik het zo in!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Ow maar het voorbeeld zegt dat het samen moet kunnen (rolstoel, schommelstoel, stoelpoten) heel verwarrend... Haha.

    Maar dan vul ik het zo in!


    er wordt niet gezegd dat het vierde woord een nieuw woord moet kunnen vormen met elk van de drie woorden. het vierde woord met op een of andere wijze een connectie hebben met elk van de drie woorden

    de titel is ook 'associaties', verbanden leggen tussen de betekenissen van woorden (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Okee! Toppie


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.