• Sinds vandaag kan ik op Q niet meer scrollen. Wanneer ik een nieuw tabblad open, gaat het weer wel maar zodra ik op datzelfde tabblad wil, is de fout weer terug. Het ligt niet aan m'n computer want ik kan verder overal scrollen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    *heeft hier ook 2 keer last van gehad*

    Bij mij gaat het gewoon goed. De enige scrollproblemen die ik soms heb liggen definitief aan mijn laptop, haha, en ik heb nog nooit ergens last van gehad specifiek op Q. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb er zelf ook nog geen last van gehad!


    Tijd voor koffie.

    Same. Al twee dagen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, ik herken het. Af en toe. Als je de pagina refresht is het bij mij weer weg.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nonpluvius schreef:
    Ja, ik herken het. Af en toe. Als je de pagina refresht is het bij mij weer weg.


    Nope, bij mij werkt refresh niet :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ja, ik had daar net last van


    Seasons will change, but I shall remain

    Welke browsers gebruiken jullie?


    I am an idiot, I move.

    Ik heb ook geen problemen! Macbook, Chrome.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Chrome
    Microsoft Edge geeft geen problemen maar die browser gebruik ik nooit


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ook Chrome

    Ik heb geen problemen en gebruik Chrome.


    16 - 09 - '17

    Geen probleem, safari


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb geen problem en zit op mijn mobiel (safari). Wel vervelend zeg.. kan je niet in en uitzoomen om dingen aan te klikken?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik zit op mijn mobiel (chrome) en heb geen probleem, en gisteren op de desktop versie (ook chrome) idem.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis