• Het is 20 november 2008. Ik en Linda liggen in bed. ''Linda ben je nog wakker?'' fluister ik zachtjes. Ik hoor wat gemompel van et bed boven mij komen. Ze slaapt dus. Ik trek de deken verder over me heen. Ik ril het is koud. Buiten hoor ik plots geweer schoten. Verstijft zit ik recht op in me bed. Ik dacht dat de oorlog over was. Maar nee hoor. Ik spring op en kijk uit het raam. Ik zie hoe troepen Franse soldaten de Duitse grens over macheren. Snel ren ik naar Linda toe en schud haar wakker. Duf opent ze haar ogen. ''Linda we moeten gaan pak je spullen!'' roep ik inpaniek. Ik pak mijn tas en stop er kleren een deken en kussen in mijn i-pod en nog wat eten en andere benodigheden. Ik zie dat Linda het zelfde doet. Snel kleden we ons warm aan en sluipen we naar buiten opweg naar het huis van Tom en Bill. ''Renée we moeten stil wezen we gaan op risico van ons leven naar ze toe he!'' slikt Linda. Ik knik. ''Maarja thuis hebben we geen schuilkelder, als ze ons horen zijn we er geweest.'' andwoord ik. Als het stil is rennen we de straat door voor huis nummer 177 blijf ik staan ik grijp de sleutel uit me broekzak en doe de deur moeizaam van het slot. Snel stappen ik en Linda naar binnen. Ik sluit de deur en doe de deur weer op slot. Dan rennen we de schuil kelder in. Als we daar binnen komen zien we de rest al zitten. Hallo, ik ben Renée en dit is het leven van mij en mijn zus Linda in de 3e wereld oorlog!

    Wat lijkt jullie ervan?

    -Orgineel?
    -Titel?
    -Rollen?


    I do not hook up.

    Dankje Hunnypeep!<3


    I do not hook up.

    Dankje Hunnypeep!<3


    Graag gedaan Hoor Hunnzi<33


    Ice-cream Rockt more than you x3

    -Orgineel?
    Ja vind het een vet goed idee Love it <3
    -Titel?
    ff denken ;)
    -Rollen?
    Dat mag je zelf bepalen of je er mensen in wil hebben voor mij maakt het niks uit het idee alleen is al geweldig <3


    You can't touch music but music touch you

    -Orgineel?JAAAAAAAAA
    -Titel?what happens if the 3rd world war breaks out
    -Rollen? Jij mag kiezen


    Gilles (ll)