• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Karlsson schreef:
    (...)

    DAT IS ZO FUCKING LEKKER ASDFLAHGLK

    Ik heb gisteren met een vriendin na het eten over seks gekletst, zij heeft nu ook een vriend dus dan mag het x'D We're taking our friendship to a new level (krul)


    #friendshipgoals

    Durf te wedden dat mijn vriendinnen dit ook willen :') sorry girls

    Huh? Mag zo iets alleen als je beide een relatie hebt? Ik praat like, altijd met vrienden die single zijn over seks. Is dat iets wat bij socialiteit hoort ofzo? I mean, is dat een sociale ongeschreven regel?

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 17:59 ]

    Nee hoor haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dus uhm, ik wil graag wat shit kopen bij een seksshop (cuffs, gagger etc) maar ik durf echt totaal niet naar binnen te lopen want ik wil niet dat iemand die mij kent ziet en ik ben bang dat ze gaan denken dat ik 12 ben ofzo (ik zie er nogal jong uit voor mijn leeftijd).

    Bestellen mag ik niet zonder mijn vader zijn toestemming (hij is nogal streng :S)

    Iemand tips?

    Onder de 18 mag je niet naar binnen volgens mij. Kan je vriend niet bestellen en bij hem laten bezorgen?

    Als zijn uitgaven niet gecontroleerd worden door zijn ouders tenminste.

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 18:35 ]

    Geralt schreef:
    Onder de 18 mag je niet naar binnen volgens mij. Kan je vriend niet bestellen en bij hem laten bezorgen?

    Als zijn uitgaven niet gecontroleerd worden door zijn ouders tenminste.


    Ah shit, ik had altijd al gedacht dat het gewoon 16+ was. Ik zou wel kunnen kijken of ik het bij hem kan laten bezorgen.

    Geralt schreef:
    Huh? Mag zo iets alleen als je beide een relatie hebt? Ik praat like, altijd met vrienden die single zijn over seks. Is dat iets wat bij socialiteit hoort ofzo? I mean, is dat een sociale ongeschreven regel?


    O nee, het is alleen vrij ingewikkeld om over seks te praten als je het nog nooit gehad (of een relatie überhaupt) hebt. Vandaar mijn reactie :Y)

    Skrivbar schreef:
    (...)

    O nee, het is alleen vrij ingewikkeld om over seks te praten als je het nog nooit gehad (of een relatie überhaupt) hebt. Vandaar mijn reactie :Y)

    Ik was even bang dat ik mijn hele leven verkeerd geleefd had xD
    Nee, grapje. (:
    Het is idd lastiger als je nog nooit seks gehad hebt nee.

    ^ Mijn vriendinnen en ik praten altijd wel even over seks als we elkaar weer zien. Best raar eigenlijk om zo veel over elkaars love/sexlife te weten. Maar wel heel prettig, ook om advies te krijgen. Ik heb 1 vriendin die nog geen seks heeft gehad en merk wel dat ik het er met haar minder over heb. Wel logisch eigenlijk. Ik vind het wel fijn om erover te praten tbh.


    The truth is out there.

    Lol lol, ik ging frituurgerelateerde dingen seksualiseren met de persoon die ik 'date'. Was echt grappig.

    Frikandellen in mayo, pindasaus (XDXD), ketchup, kaas die uit kaassoufflés druipt, bitterballen eten, en ga zo maar door.
    We gingen stuk. :P

    ohmygodohmygodohmygosh


    Tijd voor koffie.

    Adornanble schreef:
    Dus uhm, ik wil graag wat shit kopen bij een seksshop (cuffs, gagger etc) maar ik durf echt totaal niet naar binnen te lopen want ik wil niet dat iemand die mij kent ziet en ik ben bang dat ze gaan denken dat ik 12 ben ofzo (ik zie er nogal jong uit voor mijn leeftijd).

    Bestellen mag ik niet zonder mijn vader zijn toestemming (hij is nogal streng :S)

    Iemand tips?


    Lol, ik wilde net zoiets vragen.
    Op welke site's bestellen jullie? Niet zo'n zin om opgelicht te worden ofzo.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Bellum schreef:
    (...)

    Lol, ik wilde net zoiets vragen.
    Op welke site's bestellen jullie? Niet zo'n zin om opgelicht te worden ofzo.

    Condoomfabriek.nl, christineleduc is goed, viboshop heb ik ze ook wel eens weggehaald.

    Ik heb mijn vriend verteld dat ik een verrassing voor hem heb als hij vandaag hard werkt. :') Is geen verrassing meer, kan ik je zeggen. (cool)


    oi, suzy

    En wat was de verrassing? Seks? Speeltjes?

    // Ik weet echt niet wat ik kan verwachten als ik binnenkort een week naar hem toe ga. En ik weet ook niet of het verstandig is meteen het bed in te duiken als het er wel van komt. Geen idee of dat een slecht begin van een eventuele relatie is..

    [ bericht aangepast op 8 april 2017 - 15:47 ]