• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Dat cowgirl een stom standje is, niet practisch en dat mannen gewoon het werk moeten doen XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Haha, mijn haar hangt ook altijd in mijn gezicht tijdens cowgirl. Ik ben over het algemeen best blij met mijn haar, maar NIET OP DAT MOMENT JA

    Nou, mannen hoeven van mij niet altijd het werk te doen... Als ik hem 's ochtends pijp, krijg ik namelijk zo'n lekker ontbijtje (nerd) En dan bedoel ik niet die zure melk. (krul)


    oi, suzy

    Catmint schreef:
    Dat cowgirl een stom standje is, niet practisch en dat mannen gewoon het werk moeten doen XD


    Maar het is wel tering lekker XD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Karlsson schreef:
    Haha, mijn haar hangt ook altijd in mijn gezicht tijdens cowgirl. Ik ben over het algemeen best blij met mijn haar, maar NIET OP DAT MOMENT JA

    Nou, mannen hoeven van mij niet altijd het werk te doen... Als ik hem 's ochtends pijp, krijg ik namelijk zo'n lekker ontbijtje (nerd) En dan bedoel ik niet die zure melk. (krul)


    Hij zit mijn haar altijd op te vreten, want ik ga soort van op hem liggen tijdens dat standje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het lekkerst vind ik toch wel vastgebonden, geblinddoekt en bewerkt met een vibrator (cool) Maar inderdaad, cowgirl is ook heerlijk.

    Hahaha, dat is ook niet handig. Staartje indoen?


    oi, suzy

    Karlsson schreef:
    Het lekkerst vind ik toch wel vastgebonden, geblinddoekt en bewerkt met een vibrator (cool) Maar inderdaad, cowgirl is ook heerlijk.

    Hahaha, dat is ook niet handig. Staartje indoen?


    Trekt 'ie los, want volgens mij vind hij mijn losse haren sexy ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind cowgirl echt geen lekker standje. Voelt eerder vervelend voor mij.

    Geralt schreef:
    Ik vind cowgirl echt geen lekker standje. Voelt eerder vervelend voor mij.


    Dat is echt naar. Ik vind het echt hemels, want om een of andere reden lijkt het of hij ergens middenin mijn buik zit en dat gevoel is onbeschrijfbaar, zo lekker.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    (...)

    Dat is echt naar. Ik vind het echt hemels, want om een of andere reden lijkt het of hij ergens middenin mijn buik zit en dat gevoel is onbeschrijfbaar, zo lekker.

    Dat heb ik met spooning, doggy en turtle. ^^

    Wat is de turtle haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Even een stomme vraag, maar hebben jullie nooit last van zijn formaat tijdens bepaalde standjes?
    Soms ga ik tijdens doggy gewoon half dood, hoewel ik me meestal wel door de pijn probeer heen te bijten en hij er ook wel rekening mee probeert te houden, alleen niet altijd. Soms heb ik ook moeite met cowgirl, hoewel wel een stuk minder, maar ik vind het altijd zo lullig voor hem :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ja soms ik ook van cowgirl en dan gaat ie of wat langzamer tot het gaat en soms switchen we naar een ander standje. Maar ik heb het tot nu toe alleen bij cowgirl gehad.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ja, mijn ex was wat langer dan hoe diep het bij mij is en dat was nooit zo fijn. Mijn fwb ook in doggy, spooning en turtle. Maar dat zijn sowieso standjes waarbij het dieper kan.

    Perffect schreef:
    Wat is de turtle haha

    Van achter, zoals doggy. Maar dan lig je plat op je buik.

    Ik denk dat het per persoon heel erg verschild met wat ze lang vinden denk ik. Ik vind mijn vriend best lang maar dat komt omdat hij mijn eerste echte vriend is en ik nog nooit een andere gezien/ gevoeld heb.

    Ik heb alleen nooit dat het van binnen pijn doet, alleen door zijn breedte wel heel soms. Ik weet ook niet wat groot is trouwens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geralt schreef:


    (...)
    Van achter, zoals doggy. Maar dan lig je plat op je buik.


    DAT IS ZO FUCKING LEKKER ASDFLAHGLK

    Ik heb gisteren met een vriendin na het eten over seks gekletst, zij heeft nu ook een vriend dus dan mag het x'D We're taking our friendship to a new level (krul)


    oi, suzy