• Hoi hoi,

    Een tijdje terug blijkt al twee jaar geleden te zijn geweest ok is het Lucht je hart topic naar het off-topic gedeelte verplaatst, omdat het meer gebruikt werd als plek om gesprekken te voeren. Toen zijn de regels omtrent het topic strenger geworden en is het als uiteindelijke oplossing naar het off-topic verplaatst.

    Nu was het een korter tijdje terug een issue dat het forum weer wat actiever moest worden, en ondanks het feit dat het dat al weer een beetje wordt, stel ik voor ook het LJH-topic weer terug te verplaatsen.
    Het geeft simpelweg nog wat extra leven tussen de rpg's, wedstrijden en et cetera in, en misschien moedigt het mensen ook aan om zelf meer topics te maken. Het lijkt mij een goed idee om het weer tussen 'Liefde, Vriendschap & Familie' te zetten.

    Afijn, dat dus. Misschien is het een beetje een shot in the dark, maar misschien wel het pitchen waard.

    Wat denken jullie?

    Hierbij de topics van toen
    En de tweede


    Tijd voor koffie.

    Meh, voor mij hoeft het niet persé. Ik vind het best oké zoals het nu is.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 16:57 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Nee, groen toch? Of ben ik nou gek kleurenblind?

    Nou ja, ik hoop ik ook :Y) Maar zoals ik al zei, de situatie is gewoon veranderd, dus ik vraag me af of de regeling van waarom het toen in het off-topic werd gezet, nu nog wel toepasbaar is.
    Ik ben benieuwd of de moderators er wat van vinden. c:


    Tijd voor koffie.

    ^Oh, ja, dat bedoelde ik. Maar ik dacht dat je zei dat je in het rood ging aanduiden waar het niet aan voldoet, maar ik zag er geen staan, vandaar, haha. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zou het goed vinden, eigenlijk. De regels van het ljh-topic vind ik in bepaalde mate ook wel een beetje overdreven, maar goed, dat is mijn persoonlijke mening. Al snap ik aan de andere kant ook wel dat die regels er met een reden zijn.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 17:38 ]


    26 - 02 - '16

    Ja, eens. Ik ben sowieso al niet zo'n fan van het LJH-topic maar het zou al íets actiever worden als het weer gewoon naar de actieve topics en zo komt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik heb er geen last van want met de gm verschijnt offtopic ook in actieve topics maar ik kan me voorstellen dat het wel handig zou zijn


    misschien is de suggestie om offtopics ook in actieve topics te laten verschijnen een betere optie? (natuurlijk zou dit een optie kunnen zijn die users aan/uit kunnen zetten)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 18:35 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    ik heb er geen last van want met de gm verschijnt offtopic ook in actieve topics maar ik kan me voorstellen dat het wel handig zou zijn


    misschien is de suggestie om offtopics ook in actieve topics te laten verschijnen een betere optie? (natuurlijk zou dit een optie kunnen zijn die users aan/uit kunnen zetten)

    Oh echt, zien gewone users dat niet? Als dat zo is, (wat blijkbaar dus het geval is) ben ik absoluut voor dit voorstel.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Goud schreef:
    ik heb er geen last van want met de gm verschijnt offtopic ook in actieve topics maar ik kan me voorstellen dat het wel handig zou zijn


    misschien is de suggestie om offtopics ook in actieve topics te laten verschijnen een betere optie? (natuurlijk zou dit een optie kunnen zijn die users aan/uit kunnen zetten)


    Bij mij verschijnen de offtopics niet in de actieve topics hoor?


    Edgecomb schreef:
    (...)

    Bij mij verschijnen de offtopics niet in de actieve topics hoor?

    Ik herinner me net, je kan toch als GM instellen uit welke subfora je topics wil zien staan bij actieve topics? Misschien heb je 'Offtopic' daar niet bij aangekruist?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Llywelyn schreef:
    (...)
    Oh echt, zien gewone users dat niet? Als dat zo is, (wat blijkbaar dus het geval is) ben ik absoluut voor dit voorstel.


    GM's kunnen inderdaad zelf beslissen welke subfora ze willen zien in actieve topics. Offtopics staat niet standaard in actieve topics


    26 - 02 - '16

    ^Vroeger wel, geloof ik. Jaren geleden, though, maar opeens was-ie weg (tenzij ik me hier immens vergis). Ik zou het ook wel fijn vinden mocht het terugkomen, haha. GM kun je dan lekker gebruiken om het uit te zetten, maar ik vind het jammer dat het standaard uit staat, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het sowieso een beetje onzinnig dat het überhaupt ooit naar offtopic is verplaatst, maar buiten wat de precieze regels hierover zijn om, twijfel ik over wat ik zelf liever heb. Enerzijds is het gewoon makkelijker als het bij normale topics zou staan. Daarnaast zijn de mensen in het topic een beetje hetzelfde groepje, wat niet echt bijdraagt aan de saamhorigheid op de site. Nieuwe users krijgen op deze manier niet de kans om echt deel te worden van de gemeenschap. Anderrrrzijds heeft die privacy wel een groot voordeel... Ik weet niet hoe comfortabel ik me zou voelen met het posten van privé shit als het topic groter wordt.


    i put the fun in funeral

    Goud schreef:
    ik heb er geen last van want met de gm verschijnt offtopic ook in actieve topics maar ik kan me voorstellen dat het wel handig zou zijn


    misschien is de suggestie om offtopics ook in actieve topics te laten verschijnen een betere optie? (natuurlijk zou dit een optie kunnen zijn die users aan/uit kunnen zetten)


    ik hoef zelf absoluut geen andere offtopic-topics in mijn actieve topics. het draait mij echt om het ljh.


    i put the fun in funeral

    Ik vind het hele ljh topic geen goed idee. Sinds dat topic er is, zijn het aantal nieuwe topics in het stamcafé drastisch gedaald. Er worden geen topics meer aangemaakt om je mede-users iets mede te delen, nee.. er wordt even een post in het ljh gepost om het van je af te schrijven en dat was het dan.
    Ik kan me de tijd nog herinneren dat mensen hier om het minste geringste een topic aanmaakte en dat daar minstens 5 pagina's aan reacties op kwamen. Elk onderwerp(je) had toen een eigen topic, en dat was on-topic want één topic ging over dat ene onderwerp.

    Ik denk niet dat er meer topics in het actieve topic gedeelte komen als het ljh terug komt in het actieve deel.

    Overkill schreef:
    Ik vind het sowieso een beetje onzinnig dat het überhaupt ooit naar offtopic is verplaatst, maar buiten wat de precieze regels hierover zijn om, twijfel ik over wat ik zelf liever heb. Enerzijds is het gewoon makkelijker als het bij normale topics zou staan. Daarnaast zijn de mensen in het topic een beetje hetzelfde groepje, wat niet echt bijdraagt aan de saamhorigheid op de site. Nieuwe users krijgen op deze manier niet de kans om echt deel te worden van de gemeenschap. Anderrrrzijds heeft die privacy wel een groot voordeel... Ik weet niet hoe comfortabel ik me zou voelen met het posten van privé shit als het topic groter wordt.


    Naar mijn idee - wat misschien niet helemaal klopt - is hetzelfde groepje dat in het LJH post, juist pas gekomen, nadat het in off-topic werd gezet. Destijds vergat ik zelf de hele tijd dat het nog bestond en toen ik nieuw was, keek ik echt niet in het off-topicgedeelte van de site. Laat staan dat ik wist dat het bestond. Ik denk juist dat er wat meer nieuwe mensen in posten als het meer in de voorgrond staat.

    Krullie schreef:
    Ik vind het hele ljh topic geen goed idee. Sinds dat topic er is, zijn het aantal nieuwe topics in het stamcafé drastisch gedaald. Er worden geen topics meer aangemaakt om je mede-users iets mede te delen, nee.. er wordt even een post in het ljh gepost om het van je af te schrijven en dat was het dan.
    Ik kan me de tijd nog herinneren dat mensen hier om het minste geringste een topic aanmaakte en dat daar minstens 5 pagina's aan reacties op kwamen. Elk onderwerp(je) had toen een eigen topic, en dat was on-topic want één topic ging over dat ene onderwerp.

    Ik denk niet dat er meer topics in het actieve topic gedeelte komen als het ljh terug komt in het actieve deel.


    Ik begrijp je punt. Maar vroeger toen er nog zoveel topics gemaakt werden, stond het LJH ook gewoon in het ontopic gedeelte. Het was toen gewoon overall gewoon een stuk drukker en er waren gewoon meer mensen die actief topic aanmaakten - en mensen die reacties plaatsten. Het LJH bestaat tenslotte al zes jaar en in die tijd is het ook druk en rustiger geweest, het komt niet alleen daardoor.
    Verder begrijp ik je ook over de hoeveelheid topics, maar nu zijn het er ook niet al te veel, ik denk niet dat het per se daalt als het LJH terugkomt.

    Het lijkt mij een goed plan om in de beginpost gewoon een beetje uit te breiden. Niet alleen met de standaardregels van het topic, maar ook dat je voor wat grotere problemen dan 'mijn koekje was niet lekker' een topic kunt aanmaken. Dan moedig je in een veelbezocht topic mensen aan om topics aan te maken.

    Ik weet niet of er meer topics in het actieve gedeelte komt, maar ik denk zeker ook niet minder. Vooral als je dat bericht erbij zet. Het valt in ieder geval te proberen, lijkt me.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 20:45 ]


    Tijd voor koffie.