• Nicole/Middernacht!




    Één van de allerbeste schrijfsters is jarig en 18 geworden dus daarom is er taart en Theon Greyjoy!
    Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een toffe, gezellige dag hebt en heel veel cadeautjes krijgt <3
    En laat je dag niet eindigen in Game of Thrones stijl, eindigt nooit zo goed namelijk




    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 16:13 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay, congratulations!


    Heaven is a place that we all have

    Gefelicitaart!!


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Een dag te laat, maar ik hoop dat je van je dag hebt kunnen genieten! c: Met achttien komen heel wat extra legale mogelijkheden, dus ik zou zeggen: geniet er met volle teugen van. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd! Hopelijk heb je een hele fijne dag vandaag! (:
    Ik zou graag een gif van een taart/Theon posten, maar tinypic doet het niet, dus hierbij een superlange uitleg waarom niet. Je hebt wel echt een hele toffe username.

    Congratulations!!


    Tijd voor koffie.

    Gefeliciteerd!

    Fijne verjaardag toegewenst, je hebt in ieder geval het weer al meegehad vandaag (;


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Eraser schreef:
    Een dag te laat, maar ik hoop dat je van je dag hebt kunnen genieten! c: Met achttien komen heel wat extra legale mogelijkheden, dus ik zou zeggen: geniet er met volle teugen van. :Y)


    16 - 09 - '17

    Eraser schreef:
    Een dag te laat, maar ik hoop dat je van je dag hebt kunnen genieten! c: Met achttien komen heel wat extra legale mogelijkheden, dus ik zou zeggen: geniet er met volle teugen van. :Y)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis