• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn blog is af! Het is een creatieve blog :)

    @jolijn Ik houd niet van deel 1 - deel 2 blogs haha. Ik vind het veel fijner (en overzichtelijker voor mezelf) als het in één deel staat. Ik doe het bloggen omdat ik het leuk vind (en het op Yoors ook echt gelezen en gefeedbackt wordt), het geld is niet de hoofdreden van mijn gebruik van yoors haha (maar ik vind het wel een leuk extraatje)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Weet je; zo'n pagina is wel leuk maar ik zou geen idee hebben wat ik erop zou moeten posten. Ik ben zo a-creatief als maar kan :'D Lawl


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zouden jullie even hier en hier willen kijken? (-:

    Hehe, een quote in het fotokader want als je een quote wilt plaatsen dan is de fotooptie zo crappy.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Iemand benieuwd naar de reden dat ik een bijbaantje wil? Klik hier!


    Ik merk wel dat de site af en toe een beetje langzaam reageert, misschien komt dat door de plotselinge overload aan mensen haha


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Eurus schreef:
    Iemand benieuwd naar de reden dat ik een bijbaantje wil? Klik hier!


    Ik merk wel dat de site af en toe een beetje langzaam reageert, misschien komt dat door de plotselinge overload aan mensen haha


    Ik denk ook dat het daar aan ligt haha, volgens mij zijn er sinds gisteravond opeens 30 mensen meer die yoors gebruiken ofzo :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb nog niets gepost omdat ik gewoon geen idee heb wat...

    Ik heb al iets van 330 YP.

    Ben ik de enige die bij YP denkt aan Youtube Poop?

    Ik heb inmiddels al een recensie geplaatst en een foto! Ook een kort berichtje en zo ga ik eens opzoek naar een leuke quote.
    Stiekem ben ik best wel trots op mijn recensie: Recensie: Het zwarte hart. (Caraval)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Woar schreef:
    Ik heb nog niets gepost omdat ik gewoon geen idee heb wat...


    Leuke foto's van je instagram ofzo?:D


    You were born original, don't die as a copy.

    Adornanble schreef:
    Ik heb al iets van 330 YP.

    Ben ik de enige die bij YP denkt aan Youtube Poop?


    Hahahaha orginele gedachten, maar eigenlijk staat het voor Yoors Points/Punten =')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga even al jullie linkjes hierboven weer bekijken ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Leuke foto's van je instagram ofzo?:D

    Ik heb alleen foto's van mijn en random katten. Al zijn die wel leuk om te posten. (:
    Ik ga eerst een skinroutine blog maken denk ik.

    Ik ga vanavond even iedereen volgen en reacties plaatsen (:
    als je 80 meldingen van me krijgt, denk asjeblieft niet dat ik je stalk ofzo.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Woar schreef:
    (...)
    Ik heb alleen foto's van mijn en random katten. Al zijn die wel leuk om te posten. (:
    Ik ga eerst een skinroutine blog maken denk ik.


    Ja gewoon doen =)
    En dat klinkt ook als een goed idee :3


    You were born original, don't die as a copy.