• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Naar je introductie toe gaan kan ook, als je dan op je profielfoto klikt zou je op je pagina uit moeten komen :'D


    Hier is de link!

    Adornanble schreef:
    (...)

    Hier is de link!


    Je staat erbij :3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Je staat erbij :3


    Dankjewel!

    Wat is het verschil tussen een prikbord en een weblog? Ik wil een recensie erop zetten, dat hoort toch bij weblog?

    Mijn naam is Midnight-Reads.
    (Naar mijn boekenblog. Ik ga op deze site vooral boekgerelateerde dingen posten.)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Volgens mij is yoors down...
    Oh, ik kan er weer op. Phew.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 16:30 ]

    Adornanble schreef:
    Volgens mij is yoors down...

    Cant handle al de nieuwe aanmeldingen

    Weet je wat ik zo leuk vind. Dr zijn nog niet megaveel users dus er zijn nog genoeg usernames om te kiezen. Whoo!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    Weet je wat ik zo leuk vind. Dr zijn nog niet megaveel users dus er zijn nog genoeg usernames om te kiezen. Whoo!

    Sameee, ik vind het nu echt supercool dat ik Regenboog heet. Dat kan echt nergens anders. ;D


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Scribe schreef:
    Wat is het verschil tussen een prikbord en een weblog? Ik wil een recensie erop zetten, dat hoort toch bij weblog?

    Mijn naam is Midnight-Reads.
    (Naar mijn boekenblog. Ik ga op deze site vooral boekgerelateerde dingen posten.)


    Het verschil is dat een prikbord meestal word gebruikt voor korte berichtjes enzo :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Adornanble schreef:
    Volgens mij is yoors down...
    Oh, ik kan er weer op. Phew.


    Af en toe geeft hij de laatste tijd inderdaad bad gateway berichten, maar dan moet je gewoon even opnieuw laden ='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Rohrer schreef:
    Weet je wat ik zo leuk vind. Dr zijn nog niet megaveel users dus er zijn nog genoeg usernames om te kiezen. Whoo!


    Jaaa, klopt inderdaad!:D


    You were born original, don't die as a copy.

    wow.. Ik zit er nog geen eens een halfuur op en heb nu al bijna 200 YP. En ik vind het ook nog eens een leuke site.^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit is mijn profiel: https://yoo.rs/useroverview/47530/Midnight-reads


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    wow.. Ik zit er nog geen eens een halfuur op en heb nu al bijna 200 YP. En ik vind het ook nog eens een leuke site.^^


    Ja toch, het loont echt om actief te zijn en het is eigenlijk net een soort Facebook/Instagram. Ik merk dat ik daar nu veel minder op zit dan voorheen, bij Yoors verdien je er nog eens wat aan :D


    You were born original, don't die as a copy.

    dit is best leuk echt haha


    Heaven is a place that we all have