• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments

Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

Quizlet/Yoors Gebruikers:

[ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]

You were born original, don't die as a copy.

Skrivbar schreef:
    Ik ben echt zo fel tegen op dit platform, of vooral het verdienmodel. Je wordt letterlijk betaald om mensen in de zeik te nemen, namelijk door reacties etc. te plaatsen onder reviews geplaatst door bedrijven die hoog staan in Google en dan bij de consument terecht komen, die vervolgens denken dat jouw reactie een echte ervaring is.

Het is geen klap beter dan volgers kopen voor Instagram.

Als je zelf blogt daar doe je dat weliswaar niet, maar je creëert content waarmee de site beter gevonden wordt door Google en waardoor het bedrijf meer kan gaan vragen aan bedrijven. Het is heel sneaky. Als je graag wil bloggen zou ik zeggen begin een eigen site, verlies je ook meteen niet het copyright over je content!

Op de rest reageer ik later nog, maar hier wil ik nu alvast op reageren. Je content blijft ALTIJD van jou! Dat is van de duidelijke voorwaarden.:)

Oké hoi :Y)

El Diablo.

Oh, dit ga ik even in mijn achterhoofd houden en even over nadenken

Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

MT ! Ga hier later naar kijken c:

soul made of stardust and chaos.

Klinkt interessant, maar ik sla het toch maar over. Ik voel mij gewoon ongemakkelijk met zo'n dingen. Ik vertrouw alles niet zo snel.

16 - 09 - '17

Ik heb meteen een account aangemaakt en een overzicht van mijn pagina's ^^

in love with the fictional characters, I'm sorry

Oef sorry maar dit healt mijn blutzijn. KLIK

Heaven is a place that we all have

Ik heb meteen een account aangemaakt het heet........bestfriendforever
    Ik heb geen zin om een link te zetten

Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

Hmm, dat is best wel interessant ja. Ik denk dat ik een kijkje zal nemen (-:

Edit: Mijn username is Adornanble op Yoors.

[ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 15:35 ]

Ik heb even een overzichtjes van blogs neergezet boven, iedereen die in het lijstje erbij wilt kan zich melden met een link naar je pagina :3
    Dan volg ik jullie gelijk!:3

Oh trouwens, ik zag het ergens voorbij komen hier....pageviews kun je niet 'geven' eigenlijk. Zodra je op een pagina klikt dan 'geef' je iemand een pageview min of meer :)

Krijg je ook pageviews van mensen die geen account hebben eigenlijk?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Krijg je ook pageviews van mensen die geen account hebben eigenlijk?

Yep! Daarom kan delen op Facebook ook heel handig zijn :)
    En daarom ben ik nu ook alle pagina's van jullie af aan het gaan en reviews aan het geven =P

Adornanble schreef:
    Hmm, dat is best wel interessant ja. Ik denk dat ik een kijkje zal nemen (-:

Edit: Mijn username is Adornanble op Yoors.

Kun je misschien een link geven?='D Ik kan je niet vinden ^^

SPECS schreef:
    (...)

Kun je misschien een link geven?='D Ik kan je niet vinden ^^

Uhh, hoe ga ik naar mijn profielen pagina? Als ik op mijn profiel foto druk kom ik op een instellingen pagina haha.

Adornanble schreef:
    (...)

Uhh, hoe ga ik naar mijn profielen pagina? Als ik op mijn profiel foto druk kom ik op een instellingen pagina haha.

Naar je introductie toe gaan kan ook, als je dan op je profielfoto klikt zou je op je pagina uit moeten komen :'D