Ik zag net nog een actief topic over oordoppen, maar ik ga het hebben als in gehoorbescherming, niet als in oortjes. ^^
Ik was gisteren nog eens op een concert en er gaan er binnenkort nog aan komen. Stiekem ben ik al 2 jaar aan het zeggen dar ik oordoppen wil kopen, maar ik begin er nooit aan. En dan kom ik weer op een concert ofzo en dan bedenk je: 'ohja, ik ging op zoek gaan'. De rest van de avond spendeer je dus met getuut in je oren.
Dus met andere woorden, ik moet me er dringend toe zetten, maar ik weet niet goed hoe te beginnen. Dus ik vraag het gewoon hier. ^^
Ik vrees wel dat ik een vervelende klant ga zijn. Mijn gehoorgangen zijn enorm smal (met andere irritante zaken tot gevolg, lees onder andere als: doof) en ik kan daarom ook geen oortjes verdragen. Als ik een slechte dag heb op vlak van oren, kan ik zelfs geen hoofdtelefoon verdragen. Dus die standaard oordopjes die je krijgt op festivals bijvoorbeeld zijn onverdraagbaar voor mij, zelfs de small.
Dusja, ik wou het misschien eens in een apotheek gaan vragen, maar wie weet kunnen jullie me ook aanraders geven?
Wie heeft er tips voor mij? Wie heeft er al ervaring met oordopjes? Kost dit veel?
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury