• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    The100 schreef:
    Geef de oude status op WhatsApp terug :c


    awhh ik zie nu pas dat dat weg is


    i put the fun in funeral

    plain old boring fucking me

    Overkill schreef:
    (...)

    awhh ik zie nu pas dat dat weg is

    Hadden ze eindelijk een uil-emoji, zet ik hem in mijn status. Eén dag later; Status bestaat niet meer en is nu snap/instagram-achtige shit geworden. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Heaven is a place that we all have

    Yo laat mij Starset luisteren
    Leave them and their grunts alone


    This ain't no place for no better man.

    Ik heb steeds minder zin om op Quizlet te komen. Ik heb momenteel heel andere dingen aan mijn hoofd en dan heb ik geen zin om zomaar vrolijk te doen alsof er niets aan de hand is.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Mijn moeder begrijpt het gewoon niet
    Ze heeft vandaag nog niks gewoon tegen mij gezegd, alleen maar commentaar.
    Ik ben al mijn hele vakantie aan het leren en elke keer als ik even pauze neem of een poging doe nog te genieten van mijn vakantie gaat ze gelijk zeggen dat ik moet leren en niet zo lui moet zijn. Ik heb zo'n hekel aan haar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Had wel meer verwacht. Vooral van sommigen. oh well.. I know now where I belong: with the trash.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn hand en pols zijn dik en ik begin me nu echt zorgen te maken of mijn pols niet echt gebroken is. Ik heb nog nooit iets gebroken en zou niet weten hoe dat voelt..

    Yagouaroundi schreef:
    Mijn hand en pols zijn dik en ik begin me nu echt zorgen te maken of mijn pols niet echt gebroken is. Ik heb nog nooit iets gebroken en zou niet weten hoe dat voelt..

    Bel de spoedpost en ga daar naartoe, daar kunnen ze meer doen en als het echt gebroken is, is het niet slim om er zo mee te blijven zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sharon heeft me net gekwetst , want ze wil mijn zus niet meer zijn.


    Firm believer of all that is magic

    Tuena schreef:
    Sharon heeft me net gekwetst , want ze wil mijn zus niet meer zijn.


    Boeeehooeeee (baby)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Elke dag, mijn vriend
    Stond er een glimlach
    Op jouw gelaat

    Meer optimisme kon er amper van af
    Grappig, lief, leuk
    Je was zo iemand die om elk persoon gaf

    Ongeacht waar die vandaan kwam
    Of waar die naartoe wou
    En zo plots,
    Was er het leven dat jou wegnam

    Later bleek die glimlach slechts een façade
    Maar wat echt telt is dat we die glimlach
    Nooit meer zullen zien op je gelaat


    After all this time - it's going to be seven months and still, still it doesn't hurt any less than it did back in July.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    so far klinkt de achtergrond van mijn karakter interessant heh


    This ain't no place for no better man.

    This rpg makes me get a panic attack and almost cry just by looking at it and remembering how it was. That's how much it fucked me up and I don't know how to deal with it or get over it.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.