Amy Evelyn Sparrow ~ Harley zou haar denk ik niet kennen aangezien ze 3 jaar schelen. Anders zou ze haar denk ik wel aardig vinden (wie niet?) al zou vrienden een groot woord voor haar zijn.
Jo Mari Gold ~ Jazeker Harley zou Jo wel mogen. Ik denk dat ze best goede vrienden zouden kunnen zijn. Misschien dat ze elkaar ook wat kunnen leren bijvoorbeeld Jo Harley enkele magie dingentjes en Harley Jo enkele vechtskills ^^
Ivy Smiths ~ Nee Ivy is niet echt Harley'type. Harley zou haar als te naïef beschrijven. En eerder misbruik van haar maken dan haar een vriendin te noemen.
Diana Schade-Renard ~Harley zou haar heel schattig vinden en misschien (is maar een idee) als haar kleine zusje kunnen beschouwen. Vooral zou ze de kleine dame te vriend willen houden gezien al haar krachten.
Eadlyn Helena Margarete Schreave ~ Harley is niet echt haar type. Ze zou Eadlyn waarschijnlijk vrij truttig en arrogant vinden het tegenovergestelde van Harley zelf. Ook de stem van het meisje gaat haar niet veel aan gezien ze imuun is voor voodoo, giffen en al kinda these things.
Rumplestilskin ~ Ze zou hem wel aardig vinden en haar best doen in zijn lessen
Cinnick Rye Mellark ~ De jongens is wel haar type ondanks hij in niets op haar lijkt. Misschien kunnen ze samen trainen en hierdoor een goede vriendschap opbouwen?
Atlante Mistico Yelrora ~ Atlante is het meisje waarop Harley misschien wel jaloers kan zijn. Dit omdat ze tenminste nog iets van geluk heeft en Harley is vanbinnen helemaal niet zo gelukkig alleen als ze bij the Joker is nog wel iets. Ook is Harley jaloers op haar omdat ze veel op haar lijkt en ze bang is dat ze meer aandacht krijgt dan Harley zelf.
Phoenix ~de twee zouden hele goede vriendinnen kunnen zijn. Zo zouden ze elkaar altijd steunen in elkaars strijd. Beste vriendinnen?
L Rõraito ~ Niet haar type ze zou het maar een vreemde gozer vinden.
Christoper Bond ~Harley zou hem wel aardig vinden, misschien dat ze goede vrienden kunnen zijn? Dat ze in vele lessen samen zitten en de boel verstoren :')
Schuingedrukt zijn zeker