Je zou denken: dat is toch goed? Nee, dat is niet zo.
Ik weet niet waarom, maar sinds deze en vorige week krijg ik opeens allemaal puistjes enzo, maar dan ook echt massaal veel. Nu ik 24 ben, was ik eindelijk blij dat de acne enzo véél geminderd was. Enkel in tijden van grote stress welde het wel eens op, maar nu heb ik opeens een massa's grote opwelling in mijn gezicht en borstkas. Wtf, waar komen deze vandaan?
Ik zie voorlopig de oorzaak niet want de gewoonlijke oorzaken, lijken het nu niet te zijn (oude lakens op het bed, stress, teveel te slecht eten, tijd van de maand,...). Dat steekt tegen want als ik het niet tegen kan gaan, dan blijven ze komen, ofja, dat maak ik mezelf toch wijs.
Nu wil ik een beetje beroep doen op jullie ervaringen: wat zorgt er bij jullie voor dat een puistje, acne,... terug weg gaan/genezen?
Vroeger liet ik het ook maar gewoon doen en toen ik dé pil nam, verminderde het. Met het ouder worden verminderde het ook. Dus ik ben eigenlijk een noob in hoe ik ze weg kan krijgen. Ik weet alleen dat tandpasta schadelijk is voor je huid omdat het uitdroogt en daar blijft het bij. :')
En ohja, ik draag bijna nooit make-up enzo, dus het verbergen gaat me niet lukken omdat ik die skills niet heb, haha.
Dus wie heeft er tips voor mij?
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury