• Ja, nieuwe serie,, door Eva en Mij!<3

    Het gaat over Daniel Craig,, de nieuwe James Bond,, voor degene die hem niet kennen :8

    Oké,, het gaat als volgt,,

    De Jonge [Hoofdrol] is uitgenodigd op de première van de nieuwe James bond film,, ze zit er wat,, want ze is alleen,, heeft geen date,, en daarom doet ze er niet veel,, tot ze Daniel Craig ziet,, ze vond hem altijd al geweldig,, ze gaat ernaartoe,, en het klikt meteen (hij heeft geen vrouw in dit verhaal!) en verder gaan ze samen,, maar wat als zij maar 26 is,, en hij 43 en 3 kinderen heeft,, waaronder een zoon van 20,, die een oogje heeft op de stiefmoeder,,

    vind je het wat?

    Wil je meedoen?

    Ik heb een hoofdrol nodig,, 2 dochters van Craig en zijn zoon (Jesse M.!)


    Oké,, de dochter (16) van Craig is bezet! door BARBIEDOLLx

    2e dochter van Craig (15) door DeadPrincess


    Dan heb ik nodig

    Naam :

    Leeftijd :

    Rol :

    Karakter :

    Beschrijving :

    Plaatjes zijn niet nodig,,


    Eva en Sara Rulen!!

    Niemand?


    Eva en Sara Rulen!!

    de dochters moeten jonger zijn dan 17 !


    Eva en Sara Rulen!!

    Pff,,


    Eva en Sara Rulen!!

    Jaa!!!! Ik wil wel meedoen && ik vind hem super!!! =D


    What you see, is what you get.

    Naam : Michelle



    Leeftijd : 16



    Rol : Dochter of kan hoofdrol ook?



    Karakter : Lief, betrouwbaar, grappig, sarcastisch, lief, eigenwijs, koppig, soms egoïstisch of arrogant en vrolijk



    Beschrijving :
    Hé! Ik ben Michelle en ben 16 jaartjes jong, ik hou van shoppen, feesten, dansen en zingen. Ik heb een hekel aan arrogante jongen vooral omdat ik er met zo'n eentje in een huis leef... m'n broer... Die gast word ook nooit eens volwassen... Maar verder hou ik niet van chocolade en kip.. Wel hou ik weer van pizza! Qua kleding draag ik het liefst een skinny of een gewone spijkerbroek met daarop een topje. Heb ik verder nog wat te melden?... Oja, mijn vader word de nieuwe james bond.. Jippie.. --'[/sarcasme]

    xx


    Jaa!!!! Ik wil wel meedoen && ik vind hem super!!! =D


    Thanx,,


    Eva en Sara Rulen!!

    Naam : Michelle



    Leeftijd : 16?



    Rol : Dochter of kan hoofdrol ook?



    Karakter : Lief, betrouwbaar, grappig, sarcastisch, lief, eigenwijs, koppig, soms egoïstisch of arrogant en vrolijk



    Beschrijving : Bruin haar tot net onder haar schouderbladen, fel groene ogen, niet te dik maar ook niet te dun, een moedervlek naast haar neus en ze is 1.69 meter lang.



    Hoofdrol is 26 maar dochter is perfect! :D


    Eva en Sara Rulen!!

    Okey dan wil ikke de dochter zijn =D Als dat kan :]

    Naam : Michelle



    Leeftijd : 16?



    Rol : Dochter of kan hoofdrol ook?



    Karakter : Lief, betrouwbaar, grappig, sarcastisch, lief, eigenwijs, koppig, soms egoïstisch of arrogant en vrolijk



    Beschrijving : Bruin haar tot net onder haar schouderbladen, fel groene ogen, niet te dik maar ook niet te dun, een moedervlek naast haar neus en ze is 1.69 meter lang.



    Ow, maar bij beschrijving kan je misschien iets met haar ehm of nee,, wil je daar niet eerder een tekstje zetten, want het past niet zo goed bij de foto :$


    Eva en Sara Rulen!!

    Naam : Keira
    Leeftijd : 16
    Rol : dochter Craig
    Karakter : lief, behulpzaam, betrouwbaar, zachtaardig, eigenwijs, prikkelbaar
    Beschrijving : Blond lang haar & donkerbruine ogen. Draagt wat ze zelf wil, waar ze zich goed in voelt. 1.71m groot en weegt 53 kg. Ze houd van dansen, muziek, films kijken en vanalles van chips. Ze koopt heel graag nieuwe kledij en is verslaafd aan schoenen. Ze houdt heel veel van haar vriendinnen en dat is het zowat ...


    What you see, is what you get.

    Bedoel je gewoon zo'n tekstje?

    Bedoel je gewoon zo'n tekstje?


    Ja :D danke ^^


    Eva en Sara Rulen!!

    Naam : Keira
    Leeftijd : 16
    Rol : dochter Craig
    Karakter : lief, behulpzaam, betrouwbaar, zachtaardig, eigenwijs, prikkelbaar
    Beschrijving : Blond lang haar & donkerbruine ogen. Draagt wat ze zelf wil, waar ze zich goed in voelt. 1.71m groot en weegt 53 kg. Ze houd van dansen, muziek, films kijken en vanalles van chips. Ze koopt heel graag nieuwe kledij en is verslaafd aan schoenen. Ze houdt heel veel van haar vriendinnen en dat is het zowat ...


    Oké, beschrijving is super,, ehm kan ze enkel 14 zijn :S en wat kleiner dan past ze bij de foto x'D of 15 da is beter :D


    Eva en Sara Rulen!!

    Nou ik hoop dat je dit bedoelde xD

    De hoofdrol is nog vrij :D


    Eva en Sara Rulen!!