• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.

    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Stel hier je vragen of deel je ervaringen, er zullen sowieso mensen reageren!


    Oké, en we houden gewoon van borsten. Boobies!

    S E K S


    I love to love you baby.
    I'm feelin' sexy I wanna hear you say my name boy
    Beyonce




    B O O T Y L I C I O U S

    I don't think you ready for this
    'Cause my body too bootylicious for yo babe

    Destiny's Child









    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 21:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb 80C en ik vind mijn maat echt perfect. Mijn vriend ook. (;


    oi, suzy

    Ik zou met kleiner echt tevreden zijn mijn vriend zegt van niet
    Maar gewoon de mogelijkheid om goedkope mooie bh's bij de h&m te kopen. Het is echt een investering om een goede bh te kopen nu en dat is stom


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Lol, ik heb een B maar in mijn maat is er niks te krijgen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Lol, ik heb een B maar in mijn maat is er niks te krijgen.

    Dit precies. Geen enkele beha zit goed en er zit altijd ruimte tussen de cup en mijn borsten, hoe klein de beha ook is. Ik heb er altijd zo'n bandeau topje overheen zodat het in ieder geval lekkerder zit en mijn borsten niet koud worden. Ik ga dus ook alleen voor beha's shoppen als het echt niet anders kan.

    Ladies, onthoud dat het guys echt geen flikker interesseert of je titties saggy zijn of niet, want het enige wat ze denken bij je lichaam is 'TITYS N ASS'. Serieus.

    Zelf heb ik 85c. Eerst was ik de bearer van een dubbele d-cup, maar ben ik nu gekrompen naar een c omdat ik 30 kilo ben afgevallen. Eerst was ik ook niet tevreden, maar toen zag ik in dat het mensen serieus niet interesseert. Zelfde met striae en cellulitis. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Echt?? Ow dat is wel stom, ja! Dan ben ik niet de enige die niet bij de h&m kan slagen.

    Kaiju schreef:
    Ladies, onthoud dat het guys echt geen flikker interesseert of je titties saggy zijn of niet, want het enige wat ze denken bij je lichaam is 'TITYS N ASS'. Serieus.

    Zelf heb ik 85c. Eerst was ik de bearer van een dubbele d-cup, maar ben ik nu gekrompen naar een c omdat ik 30 kilo ben afgevallen. Eerst was ik ook niet tevreden, maar toen zag ik in dat het mensen serieus niet interesseert. Zelfde met striae en cellulitis. :Y)


    Hahahaha. Dat is best wel true.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 12:33 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb 80/75 D

    MabeI schreef:
    Ik heb 75C en dat is helemaal prima, maar ik vind seks maar meh. Ik vind het leuk om de intimideit - en omdat geilheid bij mij gepaard gaat met de slappe lach krijgen, wat tijdens seks met alle fantastische geluidjes erbij, echt fantastisch is - maar niet om het gevoel. Ik heb echt het gevoel dat ik zenuwen mis, want ik voel bijna nooit iets. Niet enkel van de penetratie, maar ook bij het voorspel, en het is echt niet dat ik of my buddy het niet proberen. Enkel als ik dronken ben, voel ik wat meer, maar ja, het is niet echt leuk voor mijn vriend om de wetenschap te hebben dat ik enkel echt lichamelijk geniet als ik een halve fles Amaretto op heb.

    Bijvoorbeeld mijn tepels; ik voel letterlijk zo goed als niets. Ik voel wel dat er wat aan gefriemeld wordt, maar waar en wat er precies gebeurd; no idea. Al helemaal niet als het met de mond is. Ook bijten voel ik pas als het pijn doet, maar daar ben ik nu niet echt fan van.
    Heeft iemand anders dit ook? Of op een andere plek die normaal juist heel gevoelig moet zijn?


    Ik ben over het algemeen ook vrij gevoelloos, kom ook nooit klaar. Het is wel frustrerend soms, maar ik heb me er ondertussen maar bij neergelegd. Wat ik wel voel is opzich wel fijn en ik hou ook van de intimiteit. Op sommige dagen, totaal niet te peilen overigens wanneer, ben ik wat gevoeliger en dan geniet ik daar wel van.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Kaiju schreef:
    Ladies, onthoud dat het guys echt geen flikker interesseert of je titties saggy zijn of niet, want het enige wat ze denken bij je lichaam is 'TITYS N ASS'. Serieus.

    Zelf heb ik 85c. Eerst was ik de bearer van een dubbele d-cup, maar ben ik nu gekrompen naar een c omdat ik 30 kilo ben afgevallen. Eerst was ik ook niet tevreden, maar toen zag ik in dat het mensen serieus niet interesseert. Zelfde met striae en cellulitis. :Y)


    Mijn vriend vindt mijn borsten anders heel mooi.


    oi, suzy

    Ik heb 80E/F. En ik vind het echt een giga hassle. Bh's kopen is altijd duur. Ze zijn saggy en ipv rond echt super super puntig. Als ik ooit wat geld over heb wil ik ze wel laten hervormen en liften. Vind dat puntige gewoon niet mooi. Enige wat me nog beetje op de been houd is dat Marilyn Monroe dat ook had lel. Mijn huidige vriend is er ook niet super enthousiast over. Hij vind mijn billen dan leuker.


    The truth is out there.

    Olsson schreef:
    (...)

    Mijn vriend vindt mijn borsten anders heel mooi.


    Volgens mij begrijp je niet wat ik met mijn bericht probeerde te zeggen. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Caracal schreef:
    (...)
    Dit precies. Geen enkele beha zit goed en er zit altijd ruimte tussen de cup en mijn borsten, hoe klein de beha ook is. Ik heb er altijd zo'n bandeau topje overheen zodat het in ieder geval lekkerder zit en mijn borsten niet koud worden. Ik ga dus ook alleen voor beha's shoppen als het echt niet anders kan.


    Ik heb 65B dus daar is niks in te vinden, lol. Heb sinds een week voor het eerst een beugelbeha en het is wennen. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Baudelaire schreef:
    Ik heb 80/75 D

    (...)

    Ik ben over het algemeen ook vrij gevoelloos, kom ook nooit klaar. Het is wel frustrerend soms, maar ik heb me er ondertussen maar bij neergelegd. Wat ik wel voel is opzich wel fijn en ik hou ook van de intimiteit. Op sommige dagen, totaal niet te peilen overigens wanneer, ben ik wat gevoeliger en dan geniet ik daar wel van.


    Dit is echt orecies wat ik ook heb. Kom ook nooit klaar, heb mijzelf er maar bij neergelegd.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ja is er eindelijk een apart anticonceptie topic gaat het hier alsnog over cupmaten


    i put the fun in funeral

    Ik heb een cup B, maar ik ben er best trots op. Ik vind kleinere borsten bij vrouwen veel leuker en schattiger en ik heb geen saggy tits ofzo.

    Hebben jullie ook dat je soms moet lachen omdat iets kietelt (zoals kusjes op de buik of bij je boven benen). Meestal verpest dat het hele moment en ben ik de hele dag melig haha.

    Kaiju schreef:
    (...)

    Volgens mij begrijp je niet wat ik met mijn bericht probeerde te zeggen. :Y)

    Volgens mij bedoelde je dat het mannen niet uitmaakt hoe je borsten eruit zien (al dan niet in straattaal). Ik spreek dat tegen, mijn vriend boeit dat wel (;

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 16:27 ]


    oi, suzy