Ik heb 80/75 D
MabeI schreef:
Ik heb 75C en dat is helemaal prima, maar ik vind seks maar meh. Ik vind het leuk om de intimideit - en omdat geilheid bij mij gepaard gaat met de slappe lach krijgen, wat tijdens seks met alle fantastische geluidjes erbij, echt fantastisch is - maar niet om het gevoel. Ik heb echt het gevoel dat ik zenuwen mis, want ik voel bijna nooit iets. Niet enkel van de penetratie, maar ook bij het voorspel, en het is echt niet dat ik of my buddy het niet proberen. Enkel als ik dronken ben, voel ik wat meer, maar ja, het is niet echt leuk voor mijn vriend om de wetenschap te hebben dat ik enkel echt lichamelijk geniet als ik een halve fles Amaretto op heb.
Bijvoorbeeld mijn tepels; ik voel letterlijk zo goed als niets. Ik voel wel dat er wat aan gefriemeld wordt, maar waar en wat er precies gebeurd; no idea. Al helemaal niet als het met de mond is. Ook bijten voel ik pas als het pijn doet, maar daar ben ik nu niet echt fan van.
Heeft iemand anders dit ook? Of op een andere plek die normaal juist heel gevoelig moet zijn?
Ik ben over het algemeen ook vrij gevoelloos, kom ook nooit klaar. Het is wel frustrerend soms, maar ik heb me er ondertussen maar bij neergelegd. Wat ik wel voel is opzich wel fijn en ik hou ook van de intimiteit. Op sommige dagen, totaal niet te peilen overigens wanneer, ben ik wat gevoeliger en dan geniet ik daar wel van.
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.