Caracal schreef:
(...)
Ik voelde met mijn ex ook nooit iets (behalve de stoten tegen mijn baarmoeder en pijn) en snapte niet wat er zó geweldig aan seks was. Tot ik voor het eerst seks had met mijn fwb. Ik voelde alles en kon zelfs klaarkomen door hem. Dat was ook een eerste keer voor mij omdat mijn ex het nooit lukte.
Hoe zit het met de opwinding bij het voorspel? Als je niet nat genoeg bent is het ook een stuk minder fijn. Zelfs glijmiddel is anders dan het natuurlijke.
En al andere standjes geprobeerd? Missionary is niet een geweldig standje als je een goed gevoel wil hebben. Vind ik tenminste. Ik doe liever spooning of doggy en turtle (op je buik liggend en benen bij elkaar).
Het voorspel is meestal het fijnste, want ik word wel opgewonden, al voel ik er ook niet meteen iets wauw van. Het is vooral de gedachte en wanneer ik echt zin heb, wat ook minder en minder voorkomt (waarschijnlijk omdat het wat teleurstellend is). Dus op zich is dat niet meteen het probleem.
De penetratie op zich, daar voel ik nog wel het meeste van, maar opnieuw niet bepaald spectaculair. Het is fijn, maar ook niet meer dan dat. Klaarkomen is voor mij, bijvoorbeeld, een sprookjesverhaal. Bij mezelf lukt het ook niet, trouwens. Het is vrij frustrerend, want ik heb minder en minder zin om er zelfs maar aan te beginnen. It's just 'meh'
Mijn brein breint zoals het breint.