• Valentijnsdag komt er weer aan en dat betekent: veel rood en roze, bloemen, chocolade en hartjes. Je hoeft maar door een winkelstraat te lopen en overal kom je Valentijnsversieringen tegen. Het is voor de één een feestdag en voor een ander een dag die hij of zij het liefste overslaat. Wat gaan jullie doen en hebben jullie gekocht? Deel je *perfect uitgewerkte* plannen met de rest van Q ^^

    En natuurlijk ook voor de mensen die geen Valentijn hebben dit jaar:

    Ik ga op school zitten en 6 keer mijn crush/ex tegen het lijf lopen ;(


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    doggo schreef:
    Behalve Chocola opzich is dat wel tof

    na valentijnsdag is het altijd in de verkoop, en guess who buys all teh chocolate she can afford???? Me


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik zie mijn crush dus niet op valentijnsdag mag ik even heel opgelucht zijn daarover


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Voor mijn vriend heb ik een hele tas vol kleine cadeautjes en hij heeft Fifty Shades Darker (het boek) voor mij gekocht. We gaan ook nog naar Fifty Shades Darker in de bioscoop.

    Paladin schreef:
    (...)
    na valentijnsdag is het altijd in de verkoop, en guess who buys all teh chocolate she can afford???? Me


    this hahaha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    mines birthdays mines monies


    Heaven is a place that we all have

    Quintana schreef:
    ik ga mijn Q-vriendin Lisette een uitgebreide valentijnsmail sturen want traditie
    maar verder ben ik 100% single dus geen valentijnsplannen :'D

    EDIT: nvm ik ga iets heel romantisch doen want ik ga ECGs maken, zie ik net in mijn rooster. HARTJES (H)

    Oeh tof, mag je romantisch hoofden aanraken enzo. Kun je nog diep in iemands ogen gaan staren. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Oeh tof, mag je romantisch hoofden aanraken enzo. Kun je nog diep in iemands ogen gaan staren. x'D

    Nee geen EEGs :p ECGs, dus het hart. Ontblote bovenlichamen (wbw)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Quintana schreef:
    (...)
    Nee geen EEGs :p ECGs, dus het hart. Ontblote bovenlichamen (wbw)

    Oeps. Alles wat met E begint en eindigt met G en drie hoofdletters heeft, is voor mij een hersenscan.
    Maar nog beter dan. Hopen dat het sexy young mans zijn (wbw)


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahahaha of lekker behaarde ouwe mannen #falling in love right away


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Hahahaha of lekker behaarde ouwe mannen #falling in love right away

    Nee, het is met mijn werkgroep, dus allemaal gelukkig wel van mijn leeftijd :'D Is gelijk een stuk minder awkward, haha.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mijn vriend en ik doen daar niet aan. Wij vinden het heel commercieel en laten elkaar op andere dagen van het jaar zien dat we van elkaar houden (elke dag eigenlijk). En als het wat specialer is, dan is het leuker wanneer dit onverwacht komt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waarschijnlijk ga ik werken op Valentijnsdag en anders misschien naar de bioscoop (vroeg).


    Physics is awesome

    Ik ga denk ik de hele dag bezig zijn met al mijn valentijnskaarten te lezen en te beantwoorden. Ik heb me alvast afgemeld van school en stage, want hier ben ik zeker de hele dag zoet mee (cat)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Quintana schreef:
    (...)
    Nee, het is met mijn werkgroep, dus allemaal gelukkig wel van mijn leeftijd :'D Is gelijk een stuk minder awkward, haha.



    Hahaha gelukkig. Succes/veel plezier!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.