Ah, dat sucks wel tbh. Daardoor wilde ik Grandfathered ook niet kijken, omdat ik dan bang ben dat ik de serie zó leuk vind en er dan daarna gewoon niets meer van is... #rip Moet even zien dan.
stay safe because I like being alive at the same time as you
Jemily schreef: Ah, dat sucks wel tbh. Daardoor wilde ik Grandfathered ook niet kijken, omdat ik dan bang ben dat ik de serie zó leuk vind en er dan daarna gewoon niets meer van is... #rip Moet even zien dan.
Ja mensen zijn ook saddy daardoor. Ik had dat ook met Tower Prep, maar TP had echt een clifhanger van jewelste lol.
Maar yeah, ik snap je. Ik zeg wel als ik klaar ben hoe het was lol.
Ja mensen zijn ook saddy daardoor. Ik had dat ook met Tower Prep, maar TP had echt een clifhanger van jewelste lol.
Maar yeah, ik snap je. Ik zeg wel als ik klaar ben hoe het was lol.
Als het eindigt met een cliffhanger dan ga ik het sowieso niet kijken, bc dan ga ik forever huilen tbh. :')
Maar dat is een goed idee. (wbw)
stay safe because I like being alive at the same time as you
Lolol, ik ben zojuist begonnen aan Containment, wat jij denk ik eigenlijk ook wel leuk zou vinden.
Misschien, maar idk, misschien ga ik CM wel 's kijken.
Dat was dus ook met Under The Dome, die show was ook ineens gecanceld en toen was er ook een cliffhanger aan het einde. Maar die seizoen volgde ik al zeg maar voor hij afgelopen was dus dat wist ik toen nog niet. Maar dat was fucking klojo.
Ik ging in m'n tussenuur CM kijken want ik had uitgerekend dat ik precies één episode kon redden. Maar toen gING IE BUFFEREN 100 KEER EN MOEST IK VIA EEN ANDERE SITE VERDER KIJKEN. En daardoor kreeg ik de episode net niet af, nog 5 minuten of zo maar precies voordat je uit zou vinden wie het gedaan het zeg maar. Fucking kut bc toen moest ik dus weer naar school. En die site doet het altijd en precies toen niet ugh. Ik was de hele les die ik toen nog had chagrijnig HAHAHA.