ik hou van mn bae henrik
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.
Ik wil schrijven, want ik moet schrijven, maar mij hoofd wil zich er niet toe zetten..
Danmarks Dynamite.
gab vraagt zich af of hij ergens anders ook zulk vingerwerk kan doen sorry het komt met de leeftijd
Heaven is a place that we all have
Yugen schreef: gab vraagt zich af of hij ergens anders ook zulk vingerwerk kan doen sorry het komt met de leeftijd
Leedus schreef: (...) Oh damn, ik was gewoon even rustig door tumblr aan het scrollen en nu doe jij zo klojo lol
Yugen schreef: (...) im so sorry
Leedus schreef: (...)
Yugen schreef: (...)
Kan iemand niet even een profiel voor mij maken tsk. Oh ja, Addie, ik jammer genoeg niks gemaakt voor je birthday omg.
Ik ga stuk, dat hele groot vlak komt door mijn hond die op de enter zat. HAHAHAHAHA
Leedus schreef: Kan iemand niet even een profiel voor mij maken tsk. Oh ja, Addie, ik jammer genoeg niks gemaakt voor je birthday omg.
tbh ooit geef ik je ian spam. soon, idk when, but soon. maar nu ben ik annoyed bc schrijven lukt niet
Leedus schreef: tbh ooit geef ik je ian spam. soon, idk when, but soon. maar nu ben ik annoyed bc schrijven lukt niet