• CHARLES ' CHICK ' WHEELER


    Being able to hear does not make someone smart.
    Being deaf does not make someone dumb.


    • NAAM
    Charles Wheeler

    Charles is vernoemd naar zijn vader en (over—)grootvader (van vaders zijde). Charles wordt binnen zijn familie aangesproken met de verkleining Charlie. Binnen Midnight Circus staat hij slechts bekend als Chick (een bijnaam verworven tijdens zijn periode in het Amerikaanse leger).


    • LEEFTIJD
    25 • Februari, 14

    • FAMILIE
    ——— Father • Charles Wheeler • 53 • Officer (Land Force)
    ——— Mother • Sarah Campbell–Wheeler • 47 • Housewife
    ——— Brother • Reuben Wheeler • 23 • Soldier (Land Force) †
    ——— Brother • Thaddeus Wheeler • 23 • Soldier (Land Force) †
    ——— Brother • Moses Wheeler • 21 • Priest


    • HERKOMST
    Dover, Delaware (United States of America)

    • MIDNIGHT CIRCUS
    Dierenverzorger

    Chick is één van de kersverse nieuwe werknemers binnen het Midnight Circus, met de prachtige baan van dierenverzorger. Chick heeft zich aangemeld vanuit wanhoop omdat hij in zijn gedachten nergens anders terecht zou kunnen. Chick heeft Beau weten te overtuigen dat zijn doofheid geen enkel probleem is tijdens zijn baan en dat zijn verleden op de boerderij hem een streepje voor zet op de andere sollicitanten.



    War does not determine who is right.
    War determines who is left.


    • PERSOONLIJKHEID
    Chick is een zorgzame jongeman, wiens zorgzaamheid kan doorslaan in bezorgdheid en overbescherming. Chick zou het allerliefste alles van anderen willen overnemen — mits ze een plaats in zijn hart hebben. Daarbij kan Chick binnen liefdesrelaties jaloers zijn — wat zijn enige vriendin heeft weggejaagd, waardoor hij het nooit meer heeft geprobeerd. Chick houdt er niet van om nieuwe vrienden te maken of te veel aandacht te krijgen, waardoor hij zich vooral op de achtergrond houdt. Daarbij is hij wat ongemakkelijk in omgang, doordat zijn eerlijkheid een botte zijde kan bevatten (iets wat hij zelf absoluut niet in de gaten heeft). Opvallend is dat Chick vrij feministisch is voor zijn tijd — aangeleerd op de boerderij, waar iedereen zijn steentje bij diende te dragen: man of vrouw.
    Chick is van nature een ware optimist, maar de oorlog heeft hem pessimistisch tot op het bot gemaakt. Chick ziet voornamelijk de negatieve dingen, maar hij doet dan wel zijn best om ze te veranderen. Chick is zeer perfectionistisch. Alhoewel hij niet alle taken en werken aanneemt (daarin is hij ontzettend kieskeurig) — maar wat hij doet, doet hij goed. Chick is een harde werker en stopt niet eerder dan dat zijn werk gedaan is.
    Vanwege zijn periode in het leger is Chick achterdochtig en wantrouwend, waarbij hij overal gevaar zit. Chick is daarom ontzettend paniekerig en gemakkelijk aan het schrikken te maken, waarna hij woedend wordt en tijd nodig heeft om af te koelen. Chick heeft ontzettend veel moeite met slapen, vanwege de vele nachtmerries die hem teisteren en in een paniekaanval wakker laten worden. Chick haat het om te praten over deze periode en doet dit dan ook met vrijwel niemand — wat het moeilijk maakt om hem te helpen (hulp accepteren staat überhaupt niet in zijn woordenboek).


    Kindness is a language that the deaf can hear.
    Same goes for anger, disappointment and loathing.


    • UITERLIJK
    Chick is een lange jongeman (183 CM) met een licht, pezig gespierd lichaam. Chick heeft verschillende littekens op zijn lichaam, zoals een tiental sneeën binnen zijn gezicht. Chick heeft een kalme uitstraling rondom dieren, maar een rusteloze uitstraling rondom mensen. Chicks blauwe, stormachtige kijkers staan nooit stil en schieten alle richtingen uit ter observatie.
    Chick heeft blonde, lichte wenkbrauwen, een brede neusbrug en smalle lippen. Zijn kaaklijn moet regelmatig bijgehouden worden door zijn wilde baardgroei. Chick heeft blonde, ietwat te lange en warrige lokken.
    Chick zal (dankzij zijn handicap, zijn doofheid) zijn hoofd naar rechts draaien wanneer iemand tegen hem praat. Daarbij zal hij tijdens een gesprek altijd naar iemands lippen kijken en hem nooit recht in de kijkers — in verband met liplezen (een vaardigheid die hij perfect onder de knie heeft).


    • EXTRA
    ——— Addictions: Chocolate (food in general)
    ——— Fears: Army / Death / Fighting / Sleeping (nightmares) / War
    ——— Habbits: Headturning (to the right)
    ——— Seksuality: Hetero
    ——— Talents: Animals (control & relax them) / Eating all the food

    • LIKES
    Animals / Boardgames / Cars / Children / Chocolate / Circus / Crowds / Cuddling / Day / Eating / Family / Farms / Food / Hay / Kitchens / Lies / Light / Lightning / Rain / Swimming / Sun / Thunderstorms / Warmth

    • DISLIKES
    Army / Attention / Blood / Books / Cold / Dancing / Darkness / Father / Fighting / Guns / Hairdressers / Lipreading / Memories / Mumbling / Music / Night / Nightmares / Reading / Riddles / Secrets / Screaming / Silence / Singing / Sleeping / Snow / Talking / Whispering



    I respect animals more than people ———
    we are the ones messing up this world, not them.


    • GESCHIEDENIS
    Chick is opgegroeid in een liefdevol, maar eveneens hard werkend legergezin — alle mannen van de familie zaten of zitten in het leger, waardoor Chicks toekomst eigenlijk was voorspeld voordat hij dat goed en wel in de gaten had. Chick heeft alleen zijn basisschool afgemaakt en is daarna gaan werken op de boerderij van zijn moeders familie. Daar werkte hij voornamelijk met de dieren, waarbij hij zich fijn en prettig voelde.
    Chick heeft zich de dag na zijn achttiende verjaardag aangemeld bij het leger van de Noordelijke Verenigde Staten — tot genoegen van zijn vader. Daar kreeg hij zijn basistraining en kreeg hij zijn plaats in een regiment van de landmacht. Chicks jongere tweelingbroers volgden hem, terwijl zijn jongste broer aan de opleiding tot priester begon.
    Gedurende het jaar 1854 kwam Chicks allereerste uitzending vanwege Bleeding Kansas (de officiële aanleiding tot de Amerikaanse burgeroorlog). Chick belandde in een hel, alle mooie verhalen over oorlogen vergetend. Tijdens deze periode kwam het oudste deel van Chicks tweelingbroers om, waarna het jongste deel zichzelf van zijn leven beroofde. Chick werd naar huis gestuurd nadat hij gewond raakte aan zijn hoofd, waarbij hij een groot gedeelte van zijn gehoor verloor (100% aan zijn linkse oor en 70% aan zijn rechtse oor). Chicks vader was woedend — twee zoons hadden de oorlog niet overleefd en zijn oudste zoon was te zwak om door te vechten. Chick werd door zijn vader genegeerd en besloot zich aan te sluiten bij Midnight Circus toen de mogelijkheid daar was, hopend dat het leven van zijn vader gemakkelijker werd als hij niet thuis was.


    • DOOF
    Chick heeft aan zijn linkse oor 100% gehoorverlies en aan zijn rechtse oor 70%. Dankzij liplezen kan hij andere personen 'verstaan' (of ze moeten tijdens complete stilte hard schreeuwen).

    [ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 12:23 ]


    •

    Soco schreef:
    Moet je je rol eerst helemaal invullen en laten goedkeuren voordat je hem hier post of kan je hem gwn plaatsen?


    Gewoon lekker plaatsen!


    •

    OPHELIA AYLEN REDBIRD

    THERE IS THUNDER IN OUR HEARTS

    NAAM
    Ophelia "Fi" Aylen Redbird

    LEEFTIJD
    Achttien

    ROL
    Mens

    SHE HAS A SMILE THAT PUTS THE SUN IN SHAME




    INNERLIJK
                Iedereen kent wel een gracieus meisje. Ophelia is niet een van die meisjes. In tegendeel zelfs: ze is ontzettend onhandig. Ze struikelt vaak over haar eigen voet of loopt tegen glazen deuren aan. De jongedame hoeft tijdens het lopen maar een enkele seconden op haar telefoon te kijken, en ze loopt al tegen een paaltje op.
          Ophelia is opgegroeid met de gedachtegang van "always be kind to one another". Ze heeft een erg lieflijke persoonlijkheid en probeert meestal dingen te zeggen op zo'n manier te zeggen dat ze iemand niet kwetst. Ze heeft er dan ook wel moeite mee als mensen om een "eerlijk antwoord" vragen. Als je bijvoorbeeld aan haar zou vragen of iets je staat, en het staat niet, dan zal ze grote twijfels hebben wat te antwoorden. Ze wil je niet kwetsen, wat zou gebeuren als ze zou zeggen dat het niet staat, maar ze wilt ook niet dat je straks voor gek staat. Als het lang duurt voordat ze antwoord geeft op iets, komt dat meestal hierdoor. Ze vindt het verder ook lastig om “nee” te zeggen tegen mensen, wanneer iemand vraagt of ze ergens mee wilt helpen. Door deze opvoeding heeft ze een warme persoonlijkheid gekregen en is ze niet het type person die snel problemen heeft met mensen.
          Door haar gehoor probleem, heeft ze geleerd op mensen hun non-verbale gedrag te letten. Wanneer er iets met iemand is, heeft ze dit vaak al snel door door gezichtsuitdrukkingen of lichaamshoudingen.
          Soms komt ze wat afwezig over, en ergens is ze ook wel ietswat een dromer, maar wanneer ze ergens niet op reageert, komt dit eerder omdat ze het simpelweg niet gehoord heeft.
          Ze valt hierdoor zeker ook een mensen-mensen te noem, al heeft ze ook zeker haar momenten waar op ze gewoon alleen wilt zijn. Wanneer ze graag alleen wilt zijn en iemand blijft haar lastig vallen, dat is een van de weinige momenten waarop ze uit haar slof kan schieten. Ze vindt het stiekem verschrikkelijk om helemaal alleen te zijn, wat het soms wat lastig maakt gezien ze er moeite mee heeft om op vreemden af te stappen (al hangt het er wel vanaf wie die vreemde is). Zelfs als ze zichzelf verliest in een boek, vindt ze het fijn als er iemand in de buurt is. Ze voelt zich redelijk snel op haar gemak bij mensen, maar bij knappe mannen, mannen die ze leuk vindt of intimiderende mensen zal ze soms wat vreemde dingen uitkramen of gewoon weg dichtklappen. Het vreemde dingen uitkramen geldt ook wanneer ze met mensen flirt, gezien ze daar geen ster in is. Ze is een wat onschuldige typetje en vat daarom opmerkingen soms anders op dan ze bedoeld zijn.Wanneer iemand met haar flirt, heeft ze dit 90 procent van de tijd niet door.
          Haar haast kinderlijke nieuwsgierigheid is ze nooit kwijt geraakt, maar is te timide om vragen te stellen. Ze is ook iemand die gevuld is met verwondering. Ze is nogal een naïef popje en het is niet moeilijk om haar om te tuin te leiden. Zo ontwijkt ze ook op Vrijdag de Dertiende zwarte katten en onder laders doorlopen.
          Mensen verwachten het niet snel bij haar, maar ze is er eigenlijk altijd wel voor in om een grapjes uit te halen, al dan wel harmless grapjes, wat haar wat speelsheid geeft.
    Overige eigenschappen: dependable, geeky, passionate, imaginative, dependent, chaotic


    UITERLIJK
          Lengte || 1.70 meter
    Figuur || tenger, ranke bouw
    Haar || Zwarte lokken, stijl, valt tot over haar borsten, hangt vaak los omdat ze niet wilt dat iedereen haar gehoorapparaat kan zien.
    Ogen || Hazel, omlijst door zwarte wimpers
    Lippen || Vol, onderlip wat voller dan de bovenlip
    Huid || getint, altijd ergens wel een blauwe plek
    Neus || Lichtelijke wipneus
    Other || Litteken op linkerbeen door auto-ongeluk, ze heeft niet zoveel verstand van make-up en draagt dan ook niet veel meer dan mascara

    ONE MUST ALWAYS BE CAREFUL OF BOOKS AND WHAT IS INSIDE THEM, FOR WORDS HAVE THE POWER TO CHANGE US

    FAMILIE & GESCHIEDENIS
    Ahote Redbird || vader || Native American || 49
    Naam Redbird (née Woods]|| moeder || American || overleden
          Ophelia heeft een vrij normale jeugd gehad tot het begin van haar junior year. Ze is enig kind, haar ouders waren niet gescheiden en doordat haar beide ouders boven modaal verdienden, heeft ze nooit iets te kort gehad. Ze is wel een tikkeltje beschermend opgevoed.
          In haar junior year is haar moeder omgekomen in een auto-ongeluk. Ze zat hierbij zelf ook in de auto, maar was er vanaf gekomen met een zware hersenschudding, een gebroken been, veel gekneusde ledematen en schrammen. Ophelia heeft nog regelmatig nachtmerries over het ongeluk, maar er zijn niet veel mensen die dat weten. Ze was ontzettend close met haar moeder en heeft het hier ontzettend zwaar mee gehad. Ze heeft haar jaar met veel moeite gehaald. Hoewel haar senior year bijna afgelopen is, heeft ze geen idee wat ze wilt gaan studeren, en eigenlijk durft ze ook nog niet weg.
          Ze was bij haar geboorte lichtelijk slechthorend, maar het langzaam achteruit en ondertussen zit ze op de grens van matig en slechthorend. Ze gebruikt een gehoorapparaat, maar thuis spreekt ze eigenlijk enkel ASL. Groepsgesprekken zijn vooral erg vervelend voor haar, maar één op één gesprekken op korte afstand lukken haar nog wel.


    RELATIES
    text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text


    THOSE EYES OF YOURS COULD SWALLOW STARS, GALAXIES AND UNIVERSES.

    EXTRA
    Fear
    Vast zitten onder ijs, dit komt doordat het haar eens overkomen is || auto rijden || het donker
    Likes
    comic books || reading || cosplay || yoga || game of thrones || forests || onesies || doodling || comic con || raspberries || calligraphy || Hale || boardgames || puppies
    Dislikes
    chess || tomatos || iceskating on natural ice || groupconversations
    Quirks
    Ophelia schrijft altijd met een vulpen
    Addictions
    Gummibears. Ze heeft altijd een zakje er van in haar tas zitten, of stiekem ergens liggen wanneer ze moet werken.
    Talents
    Kalligrafie.
    Other
    Ze heeft een bijbaantjes bij een koffiezaak/café
    Ze heeft altijd een notitieboekje bij zich waar ze van alles in tekent en schrijft. Het staat vol met haar gedachten en ze laat het nooit aan iemand zien.


    WORD NOG AANGEPAST

    [ bericht aangepast op 12 feb 2017 - 20:31 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oeh ik heb echt een goed idee nu.

    Mag ik als tweede rol een man van de tweede pack?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hoe bekomen jullie allemaal zo'n mooie lay-out? Jeeeezus.
    Ik sukkel me rot op die dingen.


    A girl who wonders.

    Fester schreef:
    Hoe bekomen jullie allemaal zo'n mooie lay-out? Jeeeezus.
    Ik sukkel me rot op die dingen.


    Ik heb er ook lang over gedaan, tho. You're not the only one.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hallo lieve mensen —
    Ik vind het ontzettend leuk om te zien dat jullie zo veel enthousiasme hebben. (:
    Vandaag heb ik helaas geen laptop tot mijn beschikking, maar ik heb zo goed en kwaad als het ging de indeling helemaal bijgewerkt. Mocht je jezelf er niet bij zien staan of juist op de verkeerde plek zien staan, laat het me dan alsjeblieft weten.
    Ik ga het speeltopic hoogstwaarschijnlijk tegen volgend weekend aan openen. Dan heeft iedereen voldoende tijd om z'n eigen rol in te vullen, meer users te werven voor deze RPG en na te denken over eventuele banden / relaties met andere personages.

    Love you all.


    •

    Fester schreef:
    Hoe bekomen jullie allemaal zo'n mooie lay-out? Jeeeezus.
    Ik sukkel me rot op die dingen.


    You can use mine if you want?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Super leuk hihi. Opnieuw de nsmenstruggle haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik laat denk ik toch mijn rol vervallen. Ik merk dat ik hier helemaal geen inspiratie voor heb en ik ben bang dat ik te veel moet vragen aan de TS zodat ik een beetje snap waar het over gaat. ): Ik ben niet thuis in Twilight en ik vind het niet leuk om tijd te steken in dingen die ik niet snap. Sorry!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Cristiano "Chris" Mikael Leyati

    • Naam
    Zijn naam wordt meestal afgekort naar Chris. Zijn volledige naam wordt vaak gebruikt bij meer serieuze zaken etc.
    Cristiano ~ Christian
    Mikael ~ Who is like God
    Leyati ~ shaped like an abalone shell


    • Leeftijd
    Hij is 24 jaar en geboren op 17 augustus.

    • Soort
    Shape shifter.

    • Pack & Rang
    Hij is de alfa van zijn pack. Zijn verschijning als wolf is vrij indrukwekkend. Hij is enorm en staat sterk. Zijn vacht is zwart net zoals zijn haar, zijn ogen net zo licht als in zijn menselijke vorm.



    • Uiterlijk
    Huid ~
    Zijn huid heeft altijd een gebruinde kleur en een gezonde gloed. Over zijn lichaam zijn verschillende, lichtere littekens verspreid.
    Haar ~
    Zijn haar is zwart van kleur en heeft een makkelijk model.
    Ogen ~
    Zijn ogen hebben een erg opvallende, ijsblauwe kleur. In zijn ogen is vaak een soort kalmte te vinden.
    Lippen ~
    Zijn lippen zijn vol, zacht en roze van kleur.
    Gezicht ~
    Zijn gezicht heeft erg strakke kaaklijnen en is hierdoor vrij scherp. Ook laat hij altijd een (getrimd) baardje staan.
    Lengte ~
    Hij is 1,95 lang.
    Lichaam ~
    Zijn lichaam is sterk en gespierd.

    • Persoonlijkheid
    Kalm || Zeer Charmant || Dominant || Sterk || Beschermend || Wraakzuchtig || Betrouwbaar || Mysterieus || Sarcastisch || Slim || Intimiderend || Tikkeltje manipulatief || Gelooft erg in "Survival of the fittest" || Koeltjes


    Chris is een kalme jongeman. Hij is vaak vrij rustig en is niet het type dat rond springt en alles uitroept wat hij denkt. Dit vinden anderen vaak wel fijn, omdat ze vaak een soort rust vinden bij hem. Samen met het feit dat hij erg betrouwbaar is, vinden velen hem fijn gezelschap en vertellen ze hem veel. Hoewel anderen hem veel vertellen waardoor hij dus veel weet over anderen, is dit andersom totaal niet het geval. Hij laat niet veel los over zichzelf, enkel als hij je vertrouwt en dan is het vaak nog steeds gering. Door zijn mysterieuze, kalme houding komt hij soms over als koeltjes, maar als je hem beter leert kennen weet je dat dit niet altijd het geval is.
    Chris is erg dominant, wat natuurlijk ook wel past bij zijn status. Hij laat zich niet commanderen en is ook duidelijk een leider. Hij is degene die controle heeft, niemand anders. Dit geeft hem iets intimiderends, wat hij zelf alleen maar goed vind. Als alfa heeft hij ook wel enig verantwoordelijkheidsgevoel en is ook erg beschermend over degene die dicht bij hem staan. Maar niet té, hij heeft ook wel door wanneer iemand zichzelf kan redden. Chris is iemand met een sterke persoonlijkheid, wat hem toch wel iets indrukwekkends geeft. Chris is een erg charmante man en wikkelt met gemak mensen om zijn vinger. Iets wat hij maar al te leuk vind.
    Hij heeft goede punten, maar hij is natuurlijk niet perfect. Hij is een slimme jongen, maar gebruikt dit zo nu en dan ook om anderen te manipuleren. Iets wat hij niet als eerste zal proberen, maar als het erop aankomt heeft hij er ook geen probleem mee. Ook heeft hij hier en daar sociopatische trekjes. Veel oppervlakkige relaties, vele charmes etc. Toch is het niet heel ernstig en doet hij er zelf vrij weinig mee. Chris is erg sarcastisch en als hij de kans ziet, zal hij dit zeker gebruiken. Chris is erg wraakzuchtig. Als iemand hem of zijn naasten lastig heeft gevallen, kan je met zekerheid zeggen dat er gevolgen zullen zijn. Iets waar hij te ver mee kan gaan. Tot slot is hij een persoon die gelooft in "survival of the fittest". Hij vind dat je alleen overleeft als je sterk en slim genoeg bent en kan zich soms behoorlijk ergeren aan mensen die hem tegen houden.



    • Familie
    Jacob Leyati ~ Father ~ 45
    Lyana Woods ~ Mother ~ 44
    Aspen Leyati-Devaya~ Stepmother ~ 40
    Kiana Leyati ~ (half)sister ~ 6

    • Geschiedenis
    Chris werd 24 jaar geleden geboren in La Push. Zijn vader was hier de Third in command van een grote pack, maar had in tegenstelling tot alle andere nog steeds zijn inprent niet gevonden. Overtuigd dat hij die ook nooit zal vinden, kreeg hij uiteindelijk een vurige relatie met Lyana. Toen ze na een jaar zwanger bleek te zijn, werd hun relatie een stuk serieuzer. Ze gingen trouwen en samenwonen en na negen maanden kwam Cristiano ter wereld. Hij leek in alle opzichten op zijn vader, maar had de ijsblauwe ogen van zijn moeder.
    Toen Chris 6 jaar oud was, verhuisden het drietal naar Portland. Lyana had hier al familie wonen en ze vond het een betere plek om op te groeien, waarom weet Chris vandaag de dag nog niet. Een lange tijd ging het zo goed, tot Chris 15 was. Het was op deze leeftijd dat hij voor het eerst veranderde. Zijn vader wou daarom terug naar La Push, iets waar Lyana het niet mee eens was. Dit zorgde voor veel spanningen en uiteindelijk een scheiding, waarna Chris terug ging met zijn vader. Eenmaal terug vond hij meteen zijn plek en toen hij op de 18e zijn middelbare school had afgerond, had hij ook langzaam een pack gevormd. Een waar hij de alfa was. Zijn vader vond, eenmaal terug in La Push, zijn inprent en ze zijn sinds dag een gelukkig samen en hebben samen ook een dochter, Kiana.

    • Extra
    • Spreekt naast Engels aardig Spaans, maar niet geweldig.
    • Heeft zijn diploma, maar is nooit geïnteresseerd geweest in studeren
    • Hij werkt in een tattooshop, waar hij tatoeëert en piercings zet
    • Heeft een geheim talent voor tekenen (voorbeeld)
    • Likes: Koffie, tattoos, piercings (bij anderen), vrouwen, sex, de nacht, de natuur, zwemmen, sport, controle, bonfires, films, motors, sport, warmte, slapen, adrenaline, een drankje, een sigaretje op zijn tijd, dominantie, series, storm
    • Dislikes: Drugs, kou, vampiers, emoties en gevoelens, verliezen van controle, roekeloosheid, fluffy romantische dingen, schijnheiligheid, politiek

    • Relaties

    [ bericht aangepast op 7 feb 2017 - 19:13 ]


    El Diablo.

    ANGEL YEVA GUALTIERO

    NAAM
    Angel • carrier • English• an-gel
    Yeva • breath of life • Armenian • ee-vah
    Gualtiero • army • Italian • surname


    LEEFTIJD
    Angel is tweeëntwintig jaar geleden geboren in Amerika. Ze is geboren op twintig januari wat haar een steenbok van sterrenbeeld maakt en een tijger in de Chinese astrologie.

    SOORT
    Mens.


    • SOMEONE ONCE TOLD ME NOT TO BITE OFF MORE THAN I COULD CHEW.
    I SAID I'D RATHER CHOKE ON GREATNESS THAN NIBBLE ON MEDIOCRITY.
    •


    INNERLIJK
    Angel is een uitgesproken jongedame, die het niet erg vindt om een statement te maken. Vergis je echter niet, want hard is Angel enkel op het oog. Wanneer je haar iets beter kent, is zij de vriendelijkheid zelve die zelden met een sneer over de brug komt. Ondanks haar kleine ongeduld, doet ze altijd haar best anderen op hun gemak te laten voelen en is ze niet terughoudend in het aanknopen van gesprekken met vreemden. Van huis uit is ze vindingrijk, iets wat haar creativiteit ten goede komt. Naast Angel's zachte kanten, schuilt er ook een kleine pit onder die onschuld. Ze heeft een charmante manier van handelen en staat er om bekend wel eens te flirten. Veel bijbedoelingen heeft ze hier niet mee. Ze experimenteert graag met haar interesses en geniet van alle elementen uit het leven. Angel houdt wel van een feestje, en kan heel veel genoegen halen uit een gezellig avondje met vrienden. Toch is ze voorzichtig met de mensen die ze in haar hart sluit. Vreemden of vaag bekenden kunnen haar vrijwel geen pijn doen; maar mensen die dichterbij staan hebben alle middelen om haar te kwetsen. Omdat ze bijna altijd ergens mee bezig is kan Angel er slecht tegen als ze niets om handen heeft. Ze verveelt zich snel en wanneer ze zich verveelt is ze onuitstaanbaar en valt ze iedereen om zich heen lastig.

    • OH SWEETIE, I NEVER DREAMT ABOUT SUCCES.. I WORKED FOR IT •
    UITERLIJK
    • FC: Scarlett Simoneit •

    — LICHAAMSVORM: Angel is erg slank en heeft niet bijzonder veel rondingen.
    — LENGTE: Ze is 1m65 lang
    — HAAR: Haar haren zijn stijl en zwart gekleurd
    — OGEN: Angel heeft heldere blauwe ogen.
    — HUIDSKLEUR: Ze heeft een lichte huidskleur en wordt eerder rood dan bruin in de zon.
    — KLEDINGSTIJL: Angel houdt van een edgy stijl en combineert vaak grunge met mode.
    — TATOEAGES/PIERCINGS: Haar lichaam is gesierd met vele tatoeages.


    FAMILIE + GESCHIEDENIS
    VADER — Simeon Gualtiero — 52
    MOEDER — Angelina Gualtiero (Née David) — 55
    BROER — Simon Gualtiero — 27
    BROER — Sabastian Gualtiero — 24
    ZUSJE — Abigail Gualtiero —18


    Geschiedenis komt.


    • SHE WAS LIKE THE MOON
    A PART OF HER WAS ALWAYS HIDDEN AWAY•

    EXTRA
    • Seksualiteit • bicurious
    • Job • Angel geeft yogales.
    • Likes • yoga, hardlopen, sarcasme, Italiaans eten, strandwandelingen, de zomer en vlinders.
    • Dislikes • pindakaas, pure chocolade, spinnen, onnodig geweld, leugens, achtbanen, de controle verliezen en jonge kinderen
    • Taal • Angel spreekt natuurlijk Engels. Maar daarnaast spreekt ze ook Italiaans en een beetje Spaans.
    • Fears • hoge langdurige piepgeluiden, geen controle hebben.
    • Addictions • Angel heeft een drankprobleem sinds ze het huis uit is. Meestal is het whisky of rum.

    BEZIG MET AANPASSEN

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 21:24 ]


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Brinvi schreef:
    (...)

    You can use mine if you want?


    Superlief van je! (:


    A girl who wonders.

    Nikan Jacy “Jason” Deloria


    All things share the same breath - the beast, the tree, the man. The air shares its spirit with all the life it supports.



    What a gift, to be able to take all that happened to you with such a light-hearted spirit, a genuine sense of humour about a mixed-up world.



    Algemeen
    Naam:
    Nikan | mijn vriend | Jacy | maan | Deloria | van laurieren |
    Zijn ouders noemen hem vooral bij zijn eerste naam, hij stelt zich aan vreemden voor als Jason, zijn eigen variant van Jacy, en zijn vrienden noemen hem dan net zo.
    Leeftijd: 28
    Geslacht: Man
    Nationaliteit: Quileute, Amerikaans
    Geaardheid: Hetero
    Pack: Christiano Leyati
    Rang: Third in Command

    Uiterlijk
    | menselijke gedaante |
    Jason is lang, maar slank gebouwd. Hij is erg gespierd, maar niet heel breed. Zijn kracht is subtieler, meer gefocust op uithoudingsvermogen en lenigheid, dan een bonk spieren. Door deze combinatie is hij erg snel.
    Zijn haar is donkerbruin en krult, hij is net lang genoeg dat het iets naar beneden valt en niet rechtop blijft staan. Hij heeft donkerbruine ogen en lange donkere wimpers. Zijn neus is smal, net als zijn kaaklijn, echter is deze wel strak door zijn leeftijd. Hij scheert zich vaak, omdat hij stoppels vervelend vindt.
    Tijdens zijn studie was hij vaak gekleed in een nette blouse en een paar herenschoenen, maar sinds zijn verandering is hij tot de conclusie gekomen dat die kleren onpraktisch zijn en te duur om zomaar uit te scheuren. Hij loopt nu vaak op blote voeten, met een lange broek en soms een t-shirt.

    | beest gedaante |
    Jason is een grote maar slanke wolf, net als zijn eigen postuur. Hij heeft een lichtbruine vacht met donkere vlekken erin. De haren zijn iets kroezender dan normaal, maar niet lang. Zijn donkerbruine ogen glanzen groot in deze gedaante.

    Innerlijk
    | vrolijk, avontuurlijk, extravert, fysiek |
    Jason is een goede en blije jongen, hij houdt van gezelligheid en nieuwe dingen. Hij is erg fysiek ingesteld, dus zal iemand snel aanraken, bijvoorbeeld een hand op de schouder of een goede omhelzing. Hij is rustig, maar uitgesproken, kan heerlijk vertellen en geniet dan ook van uren rond het kampvuur zitten.

    | hard, eerlijk, komt soms kil over |
    Jason heeft een uitgesproken mening, weet heel veel en zal dit dan ook niet onder stoelen of banken schuiven. Als je het mis hebt, hoor je het van hem. Hij heeft tijdens zijn studie, maar ook in de pack, veel geleerd over het leven en hoe mensen zijn en zijn negatieve beeld zal dan soms door zijn opmerkingen heen schemeren. Ondanks dit maakt hij zijn leven zo leuk mogelijk, maar anderen kunnen zijn negatieve harde mening minder makkelijk slikken.

    | zucht naar imperfectie en zekerheid, zelfbewust, plichtsbesef |
    Jason begreep heel goed dat hij zijn shapeshiftgen niet zomaar had, er kwam veel verantwoordelijkheid bij kijken. Hij snapte dan ook dat hij dit niet aan zich voorbij kon laten gaan en terug kon keren naar zijn normale leven in California. Mede door dit is hij goed in het opvolgen van bevelen, maar door zijn ervaring en intelligentie vindt hij het soms moeilijk. Vooral omdat hij van mening is dat hij op deze twee gebieden eigenlijk boven de alfa en bèta uitstijgt. Hij stelt Chris erg op prijs en is hem over de jaren gaan appreciëren als alfa, maar hij vindt het nog altijd lastig dat hij onder een vrouw staat. Hij is ervan overtuigd dat dat niet een positie is voor een vrouw, ook al is hij voor gelijkwaardigheid en gelijke kansen. Dit komt vooral door zijn opvoeding.

    Familie
    Zijn beide ouders zijn erg conservatief en houden de oude gebruiken graag in stand. Zo hebben zij hun zoon vernoemd naar zijn grootvader [Jacy] en hebben hem enkel indiaanse namen gegeven.

    | moeder, Aponi |
    Jasons moeder is een echte huisvrouw, heeft zich volledig gestort op het huishouden en haar zoon. Toen hij echter ging studeren was ze alleen en had ze geen kinderen meer om te verzorgen. Ze vindt het nog altijd jammer dat ze niet meer kinderen kon krijgen, maar vindt genoeg voldoening in het oppassen op de kleine kinderen in La Push. Ze is verrukt dat haar zoon weer terug is in La Push en van plan is voor altijd te blijven.

    | vader, Dyami |
    Jasons vader is de kostwinner van het stel en kon niet trotser zijn op zijn zoon, die hard ging werken en als één van de weinigen in de familie ging studeren. Hij vond zijn keuze om in La Push te blijven na zijn verandering misschien nog bewonderingswaardiger en steunt de jongeman vooral met zijn problemen als wolf, met Inara en hij is dan ook degene met wie Jason het beste mee om kan gaan.

    Historie
    | Scholing |
    Jason was nog niet veranderd toen hij klaar was met high school en wist ook nog niet van het geheim af. Zijn moeder met name vond het niet nodig om hem op te zadelen met deze informatie als hij nog niet veranderd was en er dus nog niet mee te maken had. Jason ging naar community college met als doel naar de universiteit te gaan. Jason was op zijn vierentwintigste helemaal klaar; hij heeft College of Architecture and Environmental Design afgrond aan de California Polytechnic State University. Na één jaar werken bij een bedrijf veranderde Jason op zijn 25e voor het eerst tijdens zijn vakantie in Canada. Met heel veel vragen ging hij terug naar zijn ouders in La Push, kreeg de nodige uitleg en sloot zich aan bij de Leyati-pack.

    | Karakterverandering |
    Jason heeft echt van het normale leven kunnen genieten als student in California. Veel drinken, veel seks en natuurlijk ook hard leren tussendoor. Hij is vooral zijn laatste jaren volwassen geworden, heeft de tijd genomen om zich te verdiepen in politiek maar ook in sociale en culturele problemen en zaken. Het is een slimme man geworden, met de nodige studentenervaring, maar ook kennis van veel onderwerpen.
          Hij heeft een tijdje bij een milieuorganisatie meegelopen, getriggerd door zijn interesse. Hij is erachter gekomen dat hij niet idealistisch is, dat er veel zaken in de wereld niet in orde zijn en dat wij eigenlijk ook te klein en te nietig zijn om er iets aan de veranderen.

    | Shapeshifter |


    Extra
    Likes: | koffie, vuur, nette kleding, zachte huid, vrouwen met geurende lipgloss, seks, rennen, lachen, slimme mensen, blote voeten, kinderen |
    Dislikes: | wantrouwen, huilen, dominante vrouwen, de was doen, vampiers, zeuren, hoge stemmen |
    Angsten: | verlamd raken, zijn ouders teleurstellen, falen, La Push voorgoed verlaten |

    Werk: Jason helpt nu met het bouwen van huizen in La Push en heeft soms kleine architectuurklussen in Forks en omgeving
    Huis: Hij heeft een eigen huis in La Push, dat hij zelf heeft gebouwd sinds zijn terugkomst. Op zijn 26e was het af.

    Relaties
    | Christiano |
    | Inara | Deze twee zijn constant in strijd, door Jasons problemen met onder een vrouw staan.
    | Nashoba | Jason kijkt iets op de jongen neer door zijn leeftijd en onervarenheid, maar heeft geen probleem met hem.
    | … |
    | … |
    | … |


    [ bericht aangepast op 12 feb 2017 - 13:47 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik probeerde het op mijn mobiel maar het werkte niet echt haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Woensdag gaat mijn rol helaas pas komen, omdat ik met stage zit en morgen m'n om jarig is. Wel alvast even stiekeme FC voor Marlon Teixeira en als naam Hale.


    •