• Ik wil het verhaal namelijk opnieuw beginnen, maar ook met een andere titel.

    Het is deze cover:




    De nieuwe titel wordt: Fight or Flight

    Kan je de originele maker niet vragen om het aan te passen voor je?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Kan je misschien niet aan de covermaker vragen of diegene toevallig nog een bestandje van deze cover heeft? Dan is het sneller aangepast.


    16 - 09 - '17

    @Perkins & Virtues
    Heb ik al gedaan, maar die berichten zijn blijkbaar niet aangekomen. Anyway sorry ik ga het nog eens aan haar vragen.

    Mocht die persoon nog steeds niet antwoorden, kan ik wel iets voor je proberen, maar zonder het echte bestand, wordt het wel minder mooi, omdat ik eerst moet retoucheren, wat altijd toch wat minder mooi wordt en dan kijken welk lettertype er ongeveer zal zijn gebruikt, dus ook dat zal nooit exact hetzelfde zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    i kkan ook wel wat probere


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Eh de covermaakster heeft het bestand weggegooid, dus nu heb ik twee keuzes: of ik vraag een nieuwe cover of ik vraag aan jullie of jullie de titel willen veranderen.

    *

    [ bericht aangepast op 4 feb 2017 - 22:35 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik wil het doen, mits de originele maakster het goed vind als haar cover wordt aangepast. Je moet nooit werk zonder toestemming veranderen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    ik zou de letter misschien ook nog wel kunnen spiegele


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Virtues schreef:
    Ik wil het doen, mits de originele maakster het goed vind als haar cover wordt aangepast. Je moet nooit werk zonder toestemming veranderen.


    Dat is waar, maar het is toch geen probleem als je dat er gewoon bij vermeld?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Middernacht schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar het is toch geen probleem als je dat er gewoon bij vermeld?

    Dat is het ding, het is wél erg. Als je iets maakt heb je daar automatisch copyright op en als iemand dat zonder toestemming aanpast, is dat copyrightschending.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Dat is het ding, het is wél erg. Als je iets maakt heb je daar automatisch copyright op en als iemand dat zonder toestemming aanpast, is dat copyrightschending.


    Dan zal ik de cover even weghalen totdat ze toestemmig heeft ;)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ze heeft zelf ook al gedaan aan die copyrightschending though, door afbeeldingen te gebruiken die gegarandeerd niet rechtenvrij/te koop zijn. Ik denk niet dat het veel kwaad kan om die titel aan te passen, voornamelijk ook omdat de oorspronkelijke covermaakster al op de hoogte is van het feit dat er een andere titel moet komen en ik aanneem dat haar credits gewoon behouden worden. Als het een probleem was geweest, was dat vast al aangegeven.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ze heeft zelf ook al gedaan aan die copyrightschending though, door afbeeldingen te gebruiken die gegarandeerd niet rechtenvrij/te koop zijn. Ik denk niet dat het veel kwaad kan om die titel aan te passen, voornamelijk ook omdat de oorspronkelijke covermaakster al op de hoogte is van het feit dat er een andere titel moet komen en ik aanneem dat haar credits gewoon behouden worden. Als het een probleem was geweest, was dat vast al aangegeven.


    zolang het niet commercieel gebruikt wordt en er dus geld uit gehaald kan worden, is het oke, toch? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    zolang het niet commercieel gebruikt wordt en er dus geld uit gehaald kan worden, is het oke, toch? (:


    Ja, hier zou echt nooit een probleem over gaan ontstaan. Dit soort praktijken zijn gedoogd en nogmaals, de covermaakster is op de hoogte van de titelaanpassing en krijgt nog steeds alle credits.


    Happy Birthday my Potter!