• Tja, zoals de titel zegt ik ben afgewezen omdat ik te klein ben... Ik speel toneel en probeer al een hele tijd gewoon een klein rolletje te pakken, maar vandaag heb ik dus alweer bericht gekregen dat ik niet mag figureren omdat ik 0,02 cm te kort kom -_-"
    Zucht...
    Ff voor de duidelijkheid ik ben dus 1,56 en de minimale lengte was 1,58...

    Jullie wel eens op deze manier afgewezen??


    ~My Mind Is Free~

    Oh wauw, dat is zo stom. Kun je niet iets van een verhoging onder je voetzolen plakken? (wbw)

    Maar ik begrijp niet zo heel erg goed wat het hele probleem is van 2 cm te kort komen voor een rol, dat heeft toch helemaal geen effect op je toneelspel? :/


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Tsssk, dat is wel heel flauw. Ik zal waarschijnlijk worden afgewezen omdat ik te groot ben, mocht ik ooit het toneel op kunnen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Twee cm? Alsof dat verschil te zien is op een paar meter afstand :')


    Ik ben nooit afgewezen door mijn kleine lengte. Mijn grootse ergernis is voornamelijk jurken, broeken en blouses/shirts. Allemaal zo lang :c


    Seasons will change, but I shall remain

    Oh god 2cm??

    Ik snap misschien nog wel als het bijvoorbeeld 20cm is omdat het dan om één of andere reden nefast zou zijn voor je rol, maar dan nog... Als iemand goed toneel speelt kan die dat kleine 'nadeel' wel verbergen.

    Ik vind het een domme reden om iemand af te wijzen eigenlijk.


    The soul needs autumn.

    Oh mij God, ik vind het echt vervelend als mensen gaan selecteren op lengte. Van de ene kant snap ik het wel, maar kom op zeg, het is wel echt heel vervelend!
    Ik ben 1m55 of 1m57 ongeveer, dus ik snap je frustraties.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat stom. Ik denk niet dat er ook maar één persoon is die vanaf een paar meter afstand ziet dat je 2 cm te klein bent.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 17:03 ]

    Wordt je ook echt gemeten daar? Is gewoon zeggen dat je lang genoeg bent geen optie? ;x
    Maar dat is wel echt balen, het is ook niet iets waar je echt wat aan kan doen.


    If a writer falls in love with you, you can never die