• Al een tijdje denk ik er over om Popcorn Time te downloaden, maar ik ben toch ergens bang dat er dan een virus binnen komt.

    Dus ik vroeg af of iemand het heeft gedownload en er eventueel problemen mee heeft gehad.


    Physics is awesome

    Popcorn time is veilig zolang je hem van de officiële sites haalt. (:

    SashaGrey schreef:
    Popcorn time is veilig zolang je hem van de officiële sites haalt. (:


    Officiële sites zijn sites met zo'n hangslotje ervoor of kan je dat op een andere manier zien?


    Physics is awesome

    Ja, dat slotje geeft aan dat het een veilige verbinding is.

    Het is gewoon veillig hoor. Ik heb het zelf namelijk ook gedownload en er zitten geen virussen op. Het is gewoon gemaakt door een groepje nerds die graag willen dat iedereen gratis toegang tot films heeft. Hier is de link (: Klik

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 7:47 ]

    Wacht dus je kunt het gewoon nog gebruiken? Er gingen eerst geruchten rond dat je boetes zou kunnen krijgen enzo.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aguilar schreef:
    Wacht dus je kunt het gewoon nog gebruiken? Er gingen eerst geruchten rond dat je boetes zou kunnen krijgen enzo.

    Dit precies. Het is toen ook op het nieuws geweest dat ze daarmee bezig zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aguilar schreef:
    Wacht dus je kunt het gewoon nog gebruiken? Er gingen eerst geruchten rond dat je boetes zou kunnen krijgen enzo.


    Het is nog steeds illegaal en technisch gezien zou je er boetes voor kunnen krijgen ja. Het is alleen eigenlijk nog nooit gebeurd in Nederland.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Zover ik weet kan je geen boetes krijgen omdat Popcorn Time via VPN werkt. Dat houdt in dat je IP-adres verstopt wordt onder andere IP-adressen. Je locatie is dan haaaaast niet te achterhalen. Of je moet echt de geheime diensten op je kop hebben, maar dan moet je eerder een gezochte crimineel zijn.

    Met een VPN kun je trouwens ook gewoon op internet films en series kijken. Ik heb een VPN extensie in mijn browser en kan kiezen tussen Amerika en Engeland. Niemand die dan je locatie kan zien, en zo zijn alle sites veilig te gebruiken. Al heeft 123movies zelf ook een VPN op de site.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 12:32 ]

    Ik gebruik ook gewoon Popcorntime. Illegaal, ja. Boetes in Nederland, nee. Media zeggen dit alleen om je bang te maken denk ik.


    What's meant to be will find it's way

    @SashaGrey: Als je PT hebt en je wilt een film kijken, krijg je de melding of je een VPN wilt aanschaffen, dus dat is afzijdig van PT zelf. Weet je wellicht of ze een soort app hebben voor op je mobiel?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SashaGrey schreef:
    Zover ik weet kan je geen boetes krijgen omdat Popcorn Time via VPN werkt. Dat houdt in dat je IP-adres verstopt wordt onder andere IP-adressen. Je locatie is dan haaaaast niet te achterhalen. Of je moet echt de geheime diensten op je kop hebben, maar dan moet je eerder een gezochte crimineel zijn.

    Met een VPN kun je trouwens ook gewoon op internet films en series kijken. Ik heb een VPN extensie in mijn browser en kan kiezen tussen Amerika en Engeland. Niemand die dan je locatie kan zien, en zo zijn alle sites veilig te gebruiken. Al heeft 123movies zelf ook een VPN op de site.


    Dus er zit al een VPN in Popcorn Time, dat wist ik niet. Kan je dat ergens zien?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Clowder schreef:
    @SashaGrey: Als je PT hebt en je wilt een film kijken, krijg je de melding of je een VPN wilt aanschaffen, dus dat is afzijdig van PT zelf. Weet je wellicht of ze een soort app hebben voor op je mobiel?


    Ik las net dat er een app is voor Popcorn Time, maar die kun je niet via de store zelf downloaden.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aguilar schreef:
    (...)

    Ik las net dat er een app is voor Popcorn Time, maar die kun je niet via de store zelf downloaden.

    Nee, dat weet ik. Die link voor PT heeft Feliscatus gestuurd. En VPN zit niet bij PT. Dat moet je apart betalen, want ik krijg er ook telkens meldingen van als ik iets wil kijken.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 13:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    @SashaGrey: Als je PT hebt en je wilt een film kijken, krijg je de melding of je een VPN wilt aanschaffen, dus dat is afzijdig van PT zelf. Weet je wellicht of ze een soort app hebben voor op je mobiel?

    Dat kan ook idd. Ik heb het al een tijdje niet meer gebruikt.

    Maar je hebt ook vpn's voor je hele pc. Dat werkt dan ook met Popcorn Time als het goed is.

    Ik gebruik popcorntime al ongeveer 2 jaar en ik heb echt nog nooit een boete gehad. Ik denk dat ze dit allemaal overdrijven om mensen de angst in te jagen het niet te doen.