• Al een tijdje denk ik er over om Popcorn Time te downloaden, maar ik ben toch ergens bang dat er dan een virus binnen komt.

    Dus ik vroeg af of iemand het heeft gedownload en er eventueel problemen mee heeft gehad.


    Physics is awesome

    Ja of je speelt het veilig en gaat niet voor popcorn time want er zijn echt mensen die een boete hebben gehad. Zou het er niet op wagen, er bestaan ander popcorntime-like programma's die gratis zijn en minder bekend


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Feliscatus schreef:
    Ik gebruik popcorntime al ongeveer 2 jaar en ik heb echt nog nooit een boete gehad. Ik denk dat ze dit allemaal overdrijven om mensen de angst in te jagen het niet te doen.


    En gebruik je ook een VPN?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aguilar schreef:
    (...)

    En gebruik je ook een VPN?


    Nope.

    Aangezien in de Nederlandse wetten privacy heel streng beschermd wordt is het momenteel niet mogelijk om een boete te krijgen voor het gebruik van illegale websites/downloaden/streamen e.d. De enige reden waarom sommigen een boete hebben gekregen is omdat er een andere overtreding is begaan waarbij vervolgens de computer na is gekeken. En hier moet eerst een gerechtelijk bevel voor worden gegeven.

    Bovendien heb ik echt nog niet gehoord dat dit in Nederland is voorgekomen, over een Nederlander in het buitenland wel ja, maar niet in Nederland zelf. Daarnaast zou je PC getrackt moeten worden dmv je IP adres. Het punt is alleen dat je niet altijd hetzelfde IP adres hebt (tenzij je dit zelf instelt) en deze soms ook deelt/grotendeels overeenkomt met bijv huisgenoten/je ouders aangezien je aan dezelfde router bent gekoppeld. Het is dus bijna onmogelijk om in achter de individu aan te gaan, buiten het feit dat dat in Nederland gewoon tegen de wet in gaat.

    Ik heb zelf geen VPN maar ik overweeg het wel. Maar dat is eigenlijk vooral om programma's in het buitenland te kunnen kijken.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 15:06 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hm ik zit nu echt te twijfelen om het weer te installeren. Moeilijk...


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Iedereen bedankt voor jullie reactie! Zoveel reacties had ik niet verwacht.

    De reden waarom ik Popcorn Time wil installeren is omdat in ieder geval een serie die ik graag keek niet meer op de Nederlandse tv komt en het kijken op de site van de zender helaas ook niet ging. Daarnaast wil ik ook graag kijken of er nieuwe, leuke series zijn die ik misschien heb gemist en die zou ik dan via Popcorn Time kunnen kijken.





    Physics is awesome

    Laleah schreef:
    Ja of je speelt het veilig en gaat niet voor popcorn time want er zijn echt mensen die een boete hebben gehad. Zou het er niet op wagen, er bestaan ander popcorntime-like programma's die gratis zijn en minder bekend

    Zoals? :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb uiteindelijk popcorntime gedownload, heb nu alleen een probleem want hij wil niet afspelen.

    Iemand bekend met dit probleem?


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Ik heb uiteindelijk popcorntime gedownload, heb nu alleen een probleem want hij wil niet afspelen.

    Iemand bekend met dit probleem?


    Hmm, dat is mij nog nooit voorgekomen. Misschien heb je een één of ander progamma nodig zoals Java ofzo? Google is je beste vriend (-:

    MacGyver schreef:
    Ik heb uiteindelijk popcorntime gedownload, heb nu alleen een probleem want hij wil niet afspelen.

    Iemand bekend met dit probleem?

    Heb ik ook gehad. Volgens mij werkte PT opnieuw opstarten dan. Maar het is al zo lang geleden dat ik PT gebruikt heb dat ik het niet met zekerheid kan zeggen.

    MrGrey schreef:
    (...)

    Hmm, dat is mij nog nooit voorgekomen. Misschien heb je een één of ander progamma nodig zoals Java ofzo? Google is je beste vriend (-:


    Ik heb een ander programma gedownload (een andere player) en blijkbaar kan ik niet kiezen welke ik gebruik dus dat was zinvol.

    Dat was een tip van google dus ik weet niet zeker of google me in dit geval kan helpen.


    Physics is awesome

    Yagouaroundi schreef:
    (...)
    Heb ik ook gehad. Volgens mij werkte PT opnieuw opstarten dan. Maar het is al zo lang geleden dat ik PT gebruikt heb dat ik het niet met zekerheid kan zeggen.


    Heb ik geprobeerd. PT afgesloten en weer opnieuw geopend. Laptop opnieuw opgestart.

    Vandaag deed het afspelen het wel, maar mijn frans is niet goed genoeg om te kunnen verstaan wat ze zeggen. Ik denk dat PT een beetje van slag is.


    Physics is awesome

    Ik kom hier ook even met mijn vraag. Hij geeft aan dat ik VN moet gebruiken om geheim te blijven. Maar VN is een betaald gebeuren. Geeft hij dit bij jullie ook aan of niet?


    Firm believer of all that is magic

    Waarom kom je dan hier met je vraag?

    Die melding krijg ik ook altijd, welke serie ik ook. Bij iedere aflevering.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Waarom kom je dan hier met je vraag?

    Die melding krijg ik ook altijd, welke serie ik ook. Bij iedere aflevering.

    Hoezo zou ze dat niet mogen vragen?


    [ heaven knows ]