Leedus schreef: Ingevuld voor je Lieksel, maar het meeste is misschien. Ivm wedstrijden op zaterdag lol
Ik heb bij alle zaterdagen gewoon niet ingevuld volgens mij lol, bc het is om 12:00 en ik moet altijd al tot minstens 13:00 werken dus dat red ik dan toch niet :'D Al kom ik maybe later als het op zaterdag is bc yolo maar dat zie ik dan wel.
Leedus schreef:
(...) Gosh, omg. Er zijn niet veel concerten waar ik PERSE twee keer heen wil. Maar Y&Y nog een keer zien would be amazing. Het was zo leuk!
Leedus schreef:
(...) Gosh, omg. Er zijn niet veel concerten waar ik PERSE twee keer heen wil. Maar Y&Y nog een keer zien would be amazing. Het was zo leuk!
Fucking saME.
you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about
Ik heb bij alle zaterdagen gewoon niet ingevuld volgens mij lol, bc het is om 12:00 en ik moet altijd al tot minstens 13:00 werken dus dat red ik dan toch niet :'D Al kom ik maybe later als het op zaterdag is bc yolo maar dat zie ik dan wel.
Gewoon wegrennen tbh.
Ik ga een thread maken op twitter met me fave celebs maar tbh ik vergeet altijd de helft dus help me even hier
Chris, Joseph, Daniel, andere Daniel, Dylan (S), Bradley, Andy, Norman, die gozer die aaron speelt in twd (ik ben zn naam even vergeten), (alleen mannelijke of ook vrouwelijke tho?), HEKKIE, Paul, die gozer die aaron speelt in tvd (zijn naam ben ik ook even vergeten), Michael (M), Michael (T), uhm uhm, Drew, Julian Morris, Colin, Jamie
HAHAHAHA oké. Uhm. Ikr tho.
Maar, ik ben het met de meeste van Esmeme eens.
VERDER IAN BOHEN EN JR BOURNE. Verder idk. Dylan O'Brien tho. Niet Dylan S rip.