Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik ga weer helemaal slecht en we weten waarschijnlijk waarom: Jaloezie.
Gister een heel gesprek gehad met mijn vriend en hij zei dat hij het al door had de afgelopen dagen. Het feit dat ik loop te kotsen is waarschijnlijk ook van de jaloezie en dat ik niet eet heeft er misschien ook mee te maken. Jezus wat haat ik mezelf.
Als er één iets is dat ik gisteren van de SID-IN-beurs geleerd heb, is het dat de mensen die je vertellen hoe de opleiding ineen zit een verschrikkelijk grote invloed hebben op je beeld van de opleiding.
JFC. Wat een pretentieuze, prestigieuze trut was me dat.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
dad: half twee thuis want je moet morgen opstaan om half zeven om te gaan werken
me: serieus??? ik regel dat zelf toch gewoon
dad: trek je plan doe je toch altijd
me: okayyy *komt om half drie thuis*
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys
De WB is officieel van FWB af. En binnenkort zal de F ook wel verdwijnen als ze een relatie krijgen. Wat zithet toch mee vandaag. Mijn ex zegt dat hij een nieuwe vriendin heeft en mijn fwb is sinds gister ook aan het daten. Ik kan wel weer janken zeg. #Beste verjaardag ever