Ik ga dit jaar weer wat meer aan mijzelf en daarmee ook mijn schrijven denken en daarbij hoort natuurlijk ook een nieuw verhaal waar ik persoonlijk echt met super veel enthousiasme aan werk. Ik ben al hard bezig met een voorraadje aan hoofdstukken aanleggen. Het lijkt erop dat hij zeker meer dan 100K gaat bevatten (de schatting is tot nu toe zo'n 120K) en ik ga mijn uiterste best doen heel 2017 actief hoofdstukken te plaatsen, dus het leek mij wel tijd voor een promotietopic, haha. Mogelijk dat een enkeling mijn enthousiasme deelt. Feedback is trouwens altijd meer dan welkom! De titel is aanklikbaar en waarschijnlijk komt de proloog morgen online.
Begin lage tijd, 3757. Balans is waar men naar streeft in het grootse Ogeamă. Ieder dient in tweevoud te leven. Op deze manier tracht Norine Olena Retrovizoare, koningin van Ogeamă, orde en perfectie te behouden. Binnen dit harde regime doet Zoran Vinogradov een poging een bestaan op te bouwen met zijn wispelturige tweelingzus Pepca aan zijn zijde. Geroemd om hun volmaakte staat van balans, leven de twee gedwongen onder toeziend oog van de obsessieve tirannieke koningin. Tweelingen zijn immers heilig volgens de staatsgodsdienst en ieder van hen dient zich aan te sluiten bij de heerseres van Ogeamă. Het is iets dat Zoran lang geleden heeft geaccepteerd, maar als Pepca tegen alles besluit in te gaan wat ze kennen, wordt de brave Hendrik tegen zijn wil meegesleurd in een diepe donkere afgrond die meer dood en verderf met zich meebrengt dan hij mogelijk aan zal kunnen. Een avontuurlijke thriller die je meeneemt naar de mysteriën van het toekomstige Roemenië. |
Spiegelzicht had alles ontnomen wat mij dierbaar was.
♢ Deel I start op 25-01-2017
♢ Cover gemaakt door de geweldige Pickett
♢ Doet mee aan SOTY 2017, thema Royalty
♢ Heel licht geïnspireerd op een idee van liezzie & mijzelf
[ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 12:29 ]
Happy Birthday my Potter!