Okoye schreef:
(...)
Je mag wel pm'en maar heb er zelf niet echt ervaring mee. Ben het wel enigzins eens met Chilton, want niks is erger dan iemand die de relatie van anderen 'kapot' maakt. Als zij gelukkig zijn in een relatie en jij probeert er tussen te komen, daar word jij niet gelukkig van maar die jongen zal het je ook niet in dank afnemen. Maar ik denk dat je voor jezelf moet nagaan waar jij je oke bij voelt. Ik zou het persoonlijk niet kunnen om er tussen proberen te komen dus ik zou het laten -en als het een keer uit gaat dan kun je alsnog proberen- maarja ik ben niet degene die die jongen leuk vind en als je gevoelens hebt is het altijd anders. Enige advies wat ik je kan geven, wees voorzichtig want je acties kunnen groot impact hebben, en er zijn ook plenty of fish in the sea die wel single zijn. Just keep that in mind. De keuze is je eigen keuze maar je moet wel goed nadenken over de manieren waarop het uit kan pakken als jij tussenbeide probeert te komen. Als je er graag van af wil helpt het het best om ook daadwerkelijk niet met hem te praten/om te gaan. Het uit het oog, uit het hart idee. Ook om misschien eens op zoek te gaan naar jongens/meisjes/whatever je leuk vind om te kijken of je niet een single iemand net zo leuk kan vinden. (:
Nee, sowieso dat ik geen relatie wil/ga stuk maken. Ten eerste vind ik dat niet oké naar hen toe (ook het meisje, want ik zou het zelf ook niet leuk vinden moest ik in haar plaats staan en iemand mijn vriend probeert af te nemen). Maar ook omdat ik mezelf niet in zo'n positie wil zetten (vind dat een beetje zelfverlagend). Dus swso wacht ik wel gewoon af en zie ik later wel of het wat wordt.
Het is waar wat je zegt over dat er nog andere jongens zijn die wel single zijn enzo! Ik ben eigenlijk iemand die echt afwacht en ziet wie er op mijn pad komt. Het is ook zo dat ik die jongen eigenlijk nogal toevallig heb leren kennen. En ik vond hem eigenlijk wel meteen al oprecht leuk, helaas voor ik wist dat hij dus bezet is haha. Wat een bummer meh. Achja, positief bekeken weet ik wel op welk type jongen ik val haha
A to the Z