Varekai schreef:
(...)
Nope. Ik moet eerst nog het stadium bereiken van iemand leuk vinden :')
Kan me wel voorstellen dat als je iets heel graag wilt dat je ook een soort van 'angst' voelt dat het toch misgaat. Lijkt me echt kut
Exact dat is het dus. Heb midden vorig jaar op die manier een vriend verloren waar ik helemaal stapelverliefd op was. En dat kwam wel ff binnen.
Jagermeister schreef:
(...)
Hmmmm... Ik ben slecht in advies geven e/d. Maar kan het komen omdat je evt ook onzeker over jezelf bent?
Ik werk in de keuken en ben nogal wat mannen gewend ('; mannen snappen dit soort onzekere dingen niet als wij vrouwen hebben. Voor hun is een korte reactie even veel waard als een lange. Dus als ze enkel 'Doei' zeggen, is het voor hun hetzelfde als wij vrouwen zeggen *insert iets wat je graag wilt zeggen* Don't panic all good en anders kan je altijd met hem erover praten, dat je daarover onzeker bent. I mean als hij echt om je geeft zou hij wel willen luisteren right c;
Nou, onzekerheid wat betreft mijzelf is het niet persé. Maar omdat het nu al een paar keer is misgegaan terwijl ik in eerste instantie dacht dat het de goede kant op ging, ben ik denk ik erg bang om weer gekwetst te worden. You're right though! Zal proberen er niet teveel over te malen haha. Liefde is stom.
Cresswell schreef:
(...)
Ik heb echt 0,0 ervaring maar kijkend naar vriendinnen etc. houden relaties nooit ofte nimmer stand die meteen met elkaar in bed duiken.
Zelf heb ik dus geen ervaring (op één hele slechte ex na) en duw ik jongens weg als ze te dichtbij komen single life forever.
Oh, voor mij niet persé, ligt eigenlijk helemaal aan het moment en de vibe of ik dat met iemand doe. Hoop dat je snel iemand tegenkomt die je gedachte weet te veranderen. Het gevoel van verliefdheid is zo fijn maar je wordt er zo fucking kwetsbaar van.
ars moriendi