• Hallo,

    Naast het zelf schrijven van verhalen vind ik het ook enorm leuk verhalen van anderen te lezen. Ik heb echter een hekel aan verhalen die halverwege plots stoppen, daarom lees ik het liefst afgeronde stories.
    Op dit moment kan ik dit niet vinden met de zoekfunctie.

    Daarnaast vind ik het lastig om niet op meerdere genres te kunnen zoeken, omdat ik bijvoorbeeld graag Onbekende Personen lees, maar dan wel Drama en geen Horror.

    Ook zou ik graag alleen op genre(s) kunnen zoeken, in plaats van verplicht een zoekterm in te voeren.

    Door de grote hoeveelheid aan verhalen hier op Q merk ik dat ik nauwelijks verhalen kan vinden en ik vind het jammer dat de zoekfunctie niet uitgebreider is.

    xTrueStoryx schreef:
    Betekent dit dan dat de goedgekeurde suggesties in de toekomst sowieso uitgevoerd gaan worden?
    Waar hangt dit vanaf bijvoorbeeld wanneer het wordt ingevoerd?

    Ja en nee. Sommige suggesties die wij goedgekeurd hebben, kan Rutger over zeggen dat het bijvoorveeld niet mogelijk is en dan keurt hij ze af.
    Maar als een suggestie al door de moderators wordt afgekeurd, zal men dit altijd laten weten door het topic te sluiten en dit in de titel van het topic te zetten.

    En wanneer het wordt ingevoerd: wanneer het op de prioriteitenlijst van suggesties komt te staan. Suggesties die een lange tijd geleden zijn gedaan en belangrijke suggesties (voor en achter de schermen) zullen altijd de eerste prioriteit krijgen.


    Deep inside, I've never felt alive