• vanadaag op sgool,wat is er gebeurd ?
    komt ie

    Jill kwam boos bij Nicol en zei dat ze Kai ging trappen. Nicol vroeg dus waarom ze dat wou en en Jill antwoordde ''hij trapt me elke dag in de pauze..'' en da vond nicol lullig van Kai dus ging Nicol mee naar Kai om een verhaal te vragen. maar toen ging Kai Nicol uitdagen om te vechten en toen gaf nicol kai een bitchklap. toen werd kai kwaad en probeerde hij haarte trappen maar dat lukte niet met zijn plomp lijf. er kwam niks uit dan 4 swakke knietjes. en toen ging hij half jankend naar de 2e klassers en toen begonnen se met eten te gooie xP en toen ging Nicol's klas teruggooien. En Nicol heeft Kai ook nog aan zijn haartjes getrokken xP.


    En nu sta ik bekend als ''het meisje dat Kai een kanl verkocht heeft'' xP

    Btw ;; ik sag Kai na het 6e uur en hij had helemaal een rooie wang xP ik lache... en hij beweerd tegen iedereen dat hij mij terug geslagen heeft ;l maar das nie so xP en nu sit een vriendin vn me die bij hem in de klas sit hele tijd te segge dat hij liegt en iedereen is het ook met der eens xP en das best wel sielig maar goed moet hij maar jill niet trappen en liegen xD


    We can only learn to love by loving.

    HAHA.
    dat is grappig!! :Y)


    AAP

    JEEH JE MAAKT EEN TOPIC EROVER THAT'S PAS LEVEN BRENGEN :Y)

    Funny storie <3


    I found myself in Wonderland.

    HAHA.
    dat is grappig!! :Y)

    vidnk ook xP ik ben vrees van de 1e klas x_x en ik werd vndaag aangesproken doro fcking veel lui diek nie ken so van ''jij hebht kai geslagen he?'' ik so ''ja'''hun ''GOED SO !'' xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    vidnk ook xP ik ben vrees van de 1e klas x_x en ik werd vndaag aangesproken doro fcking veel lui diek nie ken so van ''jij hebht kai geslagen he?'' ik so ''ja'''hun ''GOED SO !'' xD
    JOAH ik had in de brugklas ook een gevecht met een mannetje genaamd jan douwe. :Y)


    AAP

    ^^ who the fuck noemt sijn kind nou jan douwe ?!


    We can only learn to love by loving.

    PHAHA...Ja...*GAATNAARKAIOMHEMTETROOSTEN* [LANGE ZIN x3]NIET DUS x]

    Moest hy maar naar Nicol luistere x]


    A. ikmisje.

    I'm Loving it! :Y)


    I do not hook up.

    ik had in de eerste klas ruzie met een gastje dat als bijnaam heeft; bolle

    @Lien
    Idd xP

    @LookDownOn
    gheghe hij segt dat hij mij nog wel krijgt.. gheghe vindk leuk

    @Cyn
    ^^ BOLLEE xP ik noem hem altijd Iel xD


    We can only learn to love by loving.