• De geruchten deden al een tijdje de ronde, maar nu werden ze ook eindelijk bevestigd: Tarzan zou écht het jonge broertje zijn van Anna en Elsa uit ‘Frozen‘.

    De regisseurs van ‘Frozen‘ Jennifer Lee en Chris Buck onthulden onlangs namelijk dat de ouders van Anna en Elsa, de koning en koningin van Arendell, niet echt gestorven zijn op een boot op zee zoals het begin van de film doet vermoeden. De twee zouden namelijk aangespoeld zijn op een eiland, bevallen zijn van een zoontje, een boomhut gebouwd hebben en uiteindelijk opgegeten zijn door een luipaard.

    Klinkt herkenbaar? Klopt, het is zowat het verhaal van de film ‘Tarzan‘. En wie deed mee de regie? Yep, Chris Buck. En die laatste bevestigt nu dus dat Anna, Elsa en Tarzan broer en zus zijn. Of toch in zijn wereld, alleszins. ‘Er was een schipbreuk, maar het koningspaar was als iets langer op zee dan we misschien wel denken,’ vertelt Chris. ‘De koningin was zwanger en beviel op de boot van een jongetje. Op de een op andere manier belandden ze heel ver weg van de Scandinavische wateren, ergens in de jungle, waar ze een boomhut bouwden. Uiteindelijk worden de twee opgegeten door een luipaard en wordt de kleine prins opgevoed door gorilla’s. Dus in mijn hoofd, is Tarzan het jonge broertje van Anna en Elsa.’ Right…

    Bron

    Ik had net iets van: wtf. 😮 Hoe komen ze daar nu opeens weer bij?
    Stel je voor dat er in de toekomst een Frozen-film komt waar Anna en Elsa te weten komen dat er een mogelijkheid bestaat dat het schip helemaal richting de jungle was afgedreven en de kans bestond dat hun ouders het wél overleefd hadden. En daarom op onderzoek uit gaan en dan Tarzan en Jane leren kennen. :Y)
    Ik denk dat Olaf deze keer beter thuis blijft. :')

    Dit is hét moment trouwens om jullie leukste Tarzan, Jane, Elsa en Anna afbeeldingen en gifs te spammen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, dat zag ik ook al! Echt vreemd. Maar ik zal ff wat leuke gifs op gaan zoeken :Y)

    Edit: Hier zijn ze dan:

    Haha, het lijkt net alsof ze elkaar niet aan willen raken, maar wel een knuffel willen geven xD

    Hahaha

    Deze blijft leuk

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 12:31 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    HOLY SHIT WAT THE WAT


    Heaven is a place that we all have

    Deze site kwam er nu pas mee? Ik weet dit al een jaar ofzo :X

    dit klinkt zo onrealistisch. Sorry, i don't believe it
    xD

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 12:37 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Oh alsjeblieft :W


    Caution first, always.

    Het is alleen niet zo. Want in het originele verhaal van Tarzan is het volgens mij zo dat hij de zoon is van een Engelse Edelman. Ik heb het verhaal van Tarzan(de dikke boek versie) al enkele keren gelezen en dat sluit hier totaal niet mee aan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh wat? Alsjeblieft, waarop zo vergezocht :O


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Prim schreef:
    Het is alleen niet zo. Want in het originele verhaal van Tarzan is het volgens mij zo dat hij de zoon is van een Engelse Edelman. Ik heb het verhaal van Tarzan(de dikke boek versie) al enkele keren gelezen en dat sluit hier totaal niet mee aan.

    De regiseur van Frozen heeft ook gezegd dat het niet zo is.
    klik.

    "I said, 'Of course Anna and Elsa's parents didn't die,'" he added. "Yes, there was a shipwreck, but they were at sea a little bit longer than we think they were because the mother was pregnant, and she gave birth on the boat, to a little boy. They get shipwrecked, and somehow they really washed way far away from the Scandinavian waters, and they end up in the jungle. They end up building a tree house and a leopard kills them, so their baby boy is raised by gorillas. So in my little head, Anna and Elsa's brother is Tarzan -- but on the other side of that island are surfing penguins, to tie in a non-Disney movie, 'Surf's Up.' That's my fun little world."

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 12:59 ]

    Ja, toen die film uit kwam was daar ook een hele discussie over en zo. Vind het zo onlogisch dat ik me niet kan voorstellen dat er mensen in geloven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Euh... wat?


    16 - 09 - '17

    Ja , maar de makers van Disney verstoppen altijd eggs in andere films. Zo was ook rapunzel te zien in frozen als Anna dansend de poort uit rent en er was ook een verhaal dat het gestrande schip het schip is wat in Ariel te zien is.


    Firm believer of all that is magic

    Heeft iemand de theorie gezien dat Elsa en Anna geen zussen zijn? Elsa is de zus van Rapunzel en het was nog behoorlijk aannemelijk ook :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    aisthesis schreef:
    HOLY SHIT WAT THE WAT


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ach, al die eggs van Disney en dan voornamelijk Frozen ben ik maar een beetje gaan negeren, het is zo ingewikkeld haha


    obsessive rage

    Jerboa schreef:
    Heeft iemand de theorie gezien dat Elsa en Anna geen zussen zijn? Elsa is de zus van Rapunzel en het was nog behoorlijk aannemelijk ook :')


    Yep, die vind ik op zich leuker dan de Tarzan-theory.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov