Ik kreeg te horen dat ik zelf de oorzaak ben dat ik op youtube ruzie zoekt, en dat ik de ruzie zelf veroorzaakt hebt. Het ligt niet aan de mensen die me uitschelden maar aan mij. Dat vind de meeste dat ik de oorzaak ben dat mensen hatelijke opmerkingen op youtube maken.
En blijkbaar vinden de meeste het ook terecht dat ik het verdiende. Ook posten mensen youtube reacties van: ''Pleeg zelf moord of val dood'' Het ligt altijd aan mij en niet door hun.
Ik kreeg ooit een bericht, waar ik niet bij kan slapen van iemand.
Ik weet zelf ook niet waarom ik die bericht krijg, ik weet zelf niet wat ik diegene had aangedaan. Ik stuurde hem nog een bericht of die me een ruzie zoeker vond, en ik zei op een vriendelijke manier van: Vind jij me een ruziezoeker?
Hij negeerde me, en toen ik het via pb stuurde blokkeerde hij me zonder enkel reden.
Paar maanden er voor stuurde ik een vriendelijke bericht, maar die gast zag me als stuk vuil, negeerde me en verwijderde het bericht van zijn gastenboek.
En dat geld ook voor sommige mensen hier. Ze vinden dat ik waardeloos en nutteloos ben!
[ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 15:39 ]
wees jezelf dan ben je al mooi genoeg