• ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦

    Na het zien van de film Assassin's Creed, ben ik weer helemaal in de mood om de games opnieuw te gaan spelen. En aangezien ik ze nog niet allemaal heb gespeeld, is dit wel een mooi moment, vind ik. Ezio blijft mijn absolute favoriet, denk ik. Zijn verhaallijn heb ik al vaak gespeeld en ik blijf hem geweldig vinden. Any Leo x Ezio shippers here? :').
    Anyways, let's hype together. Hebben jullie de games gespeeld? Hebben jullie de film al gezien? Dingen over de film graag even onder een spoiler!

    ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦

    ^Cool hè :')

    Tilikum schreef:
    (...)

    Ik ook! Maar ik weet niet of ik hem in de bioscoop ga zien, want volgens mij wil niemand met me mee. Dus dan wacht ik wel (:


    Ah, jammer. Ik had ook eerst niemand, dus heb ik mijn broer en schoonzus gevraagd. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb nu echt zin om een AC story te schrijven, ugh. Ik heb zoveel inspiratie maar het komt dan uiteindelijk niet tot een verhaal D;


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tilikum schreef:
    Ik heb nu echt zin om een AC story te schrijven, ugh. Ik heb zoveel inspiratie maar het komt dan uiteindelijk niet tot een verhaal D;


    Ah dat ken ik. :/
    Misschien komt het wel als je de film hebt gezien? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn vriend en ik willen hem wel zien, maar hij is een beetje bang voor de film, dus wacht hij liever tot hij op dvd beschikbaar is.

    Ik moet zelf ook nog altijd AC 2 uitspelen. Heb ik 2 jaar geleden eens van een vriend geleend, nog steeds niet teruggegeven.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ga maandag weer naar de film. :'D
    Ondanks dat ik hem niet echt heel geweldig vond of zo, is het nu een soort quilty pleasure geworden geloof ik haha.
    Ik hoop echt dat de volgende film(s) een beter verhaallijn gaan krijgen. En meer focussen op het verleden.

    Ik wil oooook


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tilikum schreef:
    Ik wil oooook

    Gaaaa!
    Als ik niemand mee zou krijgen, zou ik ook in m'n eentje zijn geweest hoor. ^^ Dan kun je ook echt totaal zonder schaamte jezelf volvreten. No sharing hehe.

    IK GA VANAVOND. HYPE!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil er wel nog heel graag heen ^^ Ik ga mijn beste vriendin vragen die ook pathé unlimited heeft, of zij ook nog wil gaan, want anders ga ik prob in mn eentje :')


    Stenenlikker

    Gisteren heb ik hem gezien. Ik vond hem wel gaaf, maar ik heb ook wel een paar puntjes van kritiek.


    Physics is awesome

    Hippolyta schreef:
    IK GA VANAVOND. HYPE!

    Have fun. ^^

    Kelmeckis schreef:
    Gisteren heb ik hem gezien. Ik vond hem wel gaaf, maar ik heb ook wel een paar puntjes van kritiek.

    Je zou 'm ook eigenlijk los moeten zetten van de games. Maar ik ben zelf ook heel gek op de games en vond dat dus moeilijk om te doen haha.

    Ik heb hem gezien en ah. Loved it. Vond de nieuwe Animus ook awesome.
    Aguilar is nu echt een van mijn favo Assassins ah.
    En toen Callum zei:


    "I'm hungry" lmao.
    Kan niet wachten op het vervolg. I'm shook.


    Ik heb nu zin om alle games opnieuw te spelen, en het boek van de film te kopen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Krolock schreef:
    Filmspoiler

    In the scene in which Callum is surrounded by projections of his Assassin ancestors, several of them appears to be protagonists from the game series including Altaïr Ibn-La'Ahad (Assassin's Creed), Ezio Auditore (Assassin's Creed 2 / Brotherhood / Revelations) and Arno Dorian (Assassin's Creed Unity)

    Ik zat in die scene echt mijn ogen zowat dood te knijpen omdat ik het niet goed kon zien, hebben ze vast met opzet gedaan, MAAR. Ik zag een bekende outfit en dacht toen; naaah dat zal wel niet. Maar als dit dus echt confirmed is.... even serieus, ik was zo hard aan het hypen haha. :')


    JA! Ik dacht al dat ik Arno zag! Maar de rest zag ik niet, moet ik de volgende keer even opletten oh my god. FUCK HYPE SHIT.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik moet een presentatie houden over de Italiaanse renaissance. Goed moment om weer even terug te keren naar Ezio, denk ik zo. ♥


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen