• ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦

    Na het zien van de film Assassin's Creed, ben ik weer helemaal in de mood om de games opnieuw te gaan spelen. En aangezien ik ze nog niet allemaal heb gespeeld, is dit wel een mooi moment, vind ik. Ezio blijft mijn absolute favoriet, denk ik. Zijn verhaallijn heb ik al vaak gespeeld en ik blijf hem geweldig vinden. Any Leo x Ezio shippers here? :').
    Anyways, let's hype together. Hebben jullie de games gespeeld? Hebben jullie de film al gezien? Dingen over de film graag even onder een spoiler!

    ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦

    ^Cool hè :')

    Filmspoiler

    In the scene in which Callum is surrounded by projections of his Assassin ancestors, several of them appears to be protagonists from the game series including Altaïr Ibn-La'Ahad (Assassin's Creed), Ezio Auditore (Assassin's Creed 2 / Brotherhood / Revelations) and Arno Dorian (Assassin's Creed Unity)

    Ik zat in die scene echt mijn ogen zowat dood te knijpen omdat ik het niet goed kon zien, hebben ze vast met opzet gedaan, MAAR. Ik zag een bekende outfit en dacht toen; naaah dat zal wel niet. Maar als dit dus echt confirmed is.... even serieus, ik was zo hard aan het hypen haha. :')

    Ik ben nu bezig in AC 2 en ik vind het helemaal geweldig!

    De eerste vond ik ook erg cool ^^ Al begon het op een gegeven moment wat eenzijdig te worden, al was het einde dan wel weer een flinke plottwist :')


    Stenenlikker

    Assassin's Creed topic I love it. Ik moet de film helaas nog kijken. :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kunikida schreef:
    Assassin's Creed topic I love it. Ik moet de film helaas nog kijken. :c


    16 - 09 - '17

    Kunikida schreef:
    Assassin's Creed topic I love it. Ik moet de film helaas nog kijken. :c


    + mijn favoriete game is en blijft toch wel AC3. Nog steeds sad dat ik deze niet opnieuw kan spelen want hij is niet compatible op mijn xbox one en ik heb geen 360 meer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aaaah yasss. Ik ga de film binnenkort ook zien, en zat ik er al over na te denken om Black Flag weer opnieuw te spelen. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    En hoe vond je de film? c:

    Kawasaki schreef:
    En hoe vond je de film? c:

    Ik vond hem eigenlijk best oke!
    Vechtscenes waren best awesome. Verhaallijn was wel een beetje slap. De muziek was natuurlijk geweldig. Dusja, ik kijk zeker uit naar deel 2. ^^

    Aaaaaaaaah Assasin's Creed, ik was echt aan het kwijlem tijdens die film, ik heb echt een zwak voor films die gebaseerd zijn op een game


    We've lived in the shadows for far too long.

    AC is love AC is life. Ik ben net weer begonnen aan Brotherhood. ^^

    Niemand ziet de 1000% moeite die ik heb gedaan om een gif te maken? (cat)

    Wat cool ^^ Was me zo snel niet opgevallen dat er QCreed stond (zip)

    Laasyanir schreef:
    Wat cool ^^ Was me zo snel niet opgevallen dat er QCreed stond (zip)

    Hahaha nah, zou mij ook overkomen. :')

    Eigenlijk had ik er Qreed van moeten maken hmmm

    Jaaaaa megafan hier! Moet de film alleen nog wel zien


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen