• ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦

    Na het zien van de film Assassin's Creed, ben ik weer helemaal in de mood om de games opnieuw te gaan spelen. En aangezien ik ze nog niet allemaal heb gespeeld, is dit wel een mooi moment, vind ik. Ezio blijft mijn absolute favoriet, denk ik. Zijn verhaallijn heb ik al vaak gespeeld en ik blijf hem geweldig vinden. Any Leo x Ezio shippers here? :').
    Anyways, let's hype together. Hebben jullie de games gespeeld? Hebben jullie de film al gezien? Dingen over de film graag even onder een spoiler!

    ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦      ✦

    ^Cool hè :')

    Krolock schreef:
    Eigenlijk had ik er Qreed van moeten maken hmmm

    True, maar dit kan ook net zo goed (:

    Ik ben benieuwd naar de film, maar ga em wss niet kijken omdat niemand met me mee wil.

    Kwam er nou dit jaar weer een nieuw spel uit?

    Synchronicing.... {MT}


    Credendo Vides

    Wij hebben thuis voor de playstation AC3, AC4 en Liberation. Wij hadden die in een keer in dat ding van Birth Of A New World.
    Ik heb voor op de laptop AC3 (GRATIS :3 ) en Syndicate. Ik ben wel jaren zoet met deze spellen.
    Haha ik deed al meer dan twee jaar over uitvogelen hoe AC werkte op de playstation, laptop kan ik nu veel sneller


    all because i liked a girl

    Mijn broer speelde de games altijd en ik keek mee (en loste alle raadsels op)
    De film hebben we nog niet gezien maar ik ben zoooo benieuwd


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

    Laasyanir schreef:
    (...)
    True, maar dit kan ook net zo goed (:

    Ik ben benieuwd naar de film, maar ga em wss niet kijken omdat niemand met me mee wil.

    Kwam er nou dit jaar weer een nieuw spel uit?

    Volgens mij stond dat nog niet vast

    En ga anders gewoon zelf naar de film! Zou ik ook doen als ik niemand mee kreeg!

    Ik heb zojuist The Ezio Collection gekocht voor the sake of nostalgia, en die trilogie blijft m'n favo! Al moet ik zeggen dat ik erg genoten heb van Syndicate (:
    Also erg benieuwd naar de film, ik ga morgen!


    Before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Heeft iemand hier ook Forsaken gelezen? Over een jonge Haytham, en hoe hij een Templar werd.
    + de dood van Edward *cries*.
    Ik moet hem nog uitlezen, maar the feels. :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben weer begonnen met Black Flag! (: En nee, Forsaken niet gelezen. Eerlijk gezegd heeft Haytham nooit mijn interesse kunnen wekken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Ik ben weer begonnen met Black Flag! (: En nee, Forsaken niet gelezen. Eerlijk gezegd heeft Haytham nooit mijn interesse kunnen wekken.


    'T is best een interessant boek, ook al is Haytham ook niet mijn favoriet.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aaaah, ik ga er vrijdag heen!
    En natuurlijk doe ik mijn Shay shirt aan en mijn vest. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hippolyta schreef:
    (...)

    'T is best een interessant boek, ook al is Haytham ook niet mijn favoriet.


    Misschien nog maar eens proberen dan. Dankzij Haytham heb ik AC3 heeeeeeeeeel erg lang laten liggen voor ik hem eindelijk ging uitspelen. Maar ik kan de dood van Edward niet aan, hoor D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tilikum schreef:
    (...)

    Misschien nog maar eens proberen dan. Dankzij Haytham heb ik AC3 heeeeeeeeeel erg lang laten liggen voor ik hem eindelijk ging uitspelen. Maar ik kan de dood van Edward niet aan, hoor D:


    Edward is mijn favoriet dus dat kwam extra hard aan. Ah the tears. :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hippolyta schreef:
    (...)

    Edward is mijn favoriet dus dat kwam extra hard aan. Ah the tears. :c


    Ik sla dat stukje dan gewoon over, hahahaha. Ik heb echt geen favoriet. Nou ja, eigenlijk een heleboel, maar dat is iedere maand weer anders, zeg maar. Dan weer Edward, dan weer Ezio, dan weer Altair, dan weer Ah Tabai, dan weer die, of die, of die... zoveel leuke personages D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tilikum schreef:
    (...)

    Ik sla dat stukje dan gewoon over, hahahaha. Ik heb echt geen favoriet. Nou ja, eigenlijk een heleboel, maar dat is iedere maand weer anders, zeg maar. Dan weer Edward, dan weer Ezio, dan weer Altair, dan weer Ah Tabai, dan weer die, of die, of die... zoveel leuke personages D:


    Ja, ik snap je wel hoor haha. Ik ben benieuwd naar de easter eggs in de film. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hippolyta schreef:
    (...)

    Ja, ik snap je wel hoor haha. Ik ben benieuwd naar de easter eggs in de film. c:


    Ik ook! Maar ik weet niet of ik hem in de bioscoop ga zien, want volgens mij wil niemand met me mee. Dus dan wacht ik wel (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen