• Ik deed mee met een Secret Santa actie van een Young Adult pagina op Facebook. Ik had het nog nooit eerder gedaan, dus het was toch wel spannend om af te wachten wat je zou krijgen. Het pakje kwam te laat, maar er zitten zulke leuke dingen tussen. Het enige wat je opgaf was boeken, daar zou je er één van krijgen en voor de rest was het de bedoeling dat je er wat leuke dingen bij deed. (:


    Dit was het hele pakketje. ^^


    Dit zijn de badges vergroot. ^^


    En het kettinkje vergroot. Van Pretty Little Liars, wat ik toevallig net aan het kijken ben (en zij niet wist ;o).

    Ik vind het echt superleuk hahaha. c;
    Wat hebben jullie deze maand aan kadootjes gekregen? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gone en Pretty Little Liars! *fanboying intensifies*

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 13:32 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wat een leuke cadeautjes! Echt gaaf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah, wat leuk! ^^ Gone is een van de weinige series die ik nooit heb uitgelezen (al staan er wel nog vier boeken van in mijn kast), maar dat ligt misschien meer aan mij en het feit dat het me iets te veel horror werd dan aan de boeken, haha. Hopelijk bevalt het jou beter!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ah gaaf! geniet ervan! (:

    Square schreef:
    Ah, wat leuk! ^^ Gone is een van de weinige series die ik nooit heb uitgelezen (al staan er wel nog vier boeken van in mijn kast), maar dat ligt misschien meer aan mij en het feit dat het me iets te veel horror werd dan aan de boeken, haha. Hopelijk bevalt het jou beter!

    Oh, ik heb echt weinig met horror, dus ik hoop dan maar het beste ervan :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)
    Oh, ik heb echt weinig met horror, dus ik hoop dan maar het beste ervan :')


    Het eerste boek vond ik wel heel gaaf. En het tweede ook nog, alleen liep de situatie daar steeds verder uit de hand, en toen was er in een later boek iets met gigantische wormen waar ik verder niets over zal spoilen en toen hield ik het wel weer voor gezien, volgens mij. (krul) Maar dat is alweer jaren geleden, dus wie weet!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het eerste boek vond ik wel heel gaaf. En het tweede ook nog, alleen liep de situatie daar steeds verder uit de hand, en toen was er in een later boek iets met gigantische wormen waar ik verder niets over zal spoilen en toen hield ik het wel weer voor gezien, volgens mij. (krul) Maar dat is alweer jaren geleden, dus wie weet![/quote
    Oh gigantische wormen vind ik oké. Het is vooral de bovennatuurlijke horror waar ik niet van houd ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeewwhh Zo leuk :3


    ~My Mind Is Free~

    Navigator schreef:
    (...)

    Oh gigantische wormen vind ik oké. Het is vooral de bovennatuurlijke horror waar ik niet van houd ;p


    Oh, dan komt het waarschijnlijk wel goed. Er waren gelukkig geen ouija borden, voor zover ik me kan herinneren. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ooo waauw!! Hoe leuk Ö


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Supertof!!!

    Gone is echt geweldig! Ik hield zo erg van die boeken maar het duurde me te lang totdat ook de laatste delen vertaald werden (ik las ze toen ik 12 was, de eerste 3 waren volgens mij toen net vertaald en de anderen zouden later vertaald worden. De 4e heb ik op gewacht tot die vertaald werd en de rest heb ik nog niet gelezen enzo)

    Maar ik vind de boeken wel echt heel tof! Ben benieuwd wat je van Gone vindt aangezien de reacties hier nogal verschillend zijn haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Toffe cadeautjes!


    16 - 09 - '17

    Leeuk! Ik heb erg genoten van de GONE serie (: De laatste delen worden wel steeds vager, maar daar kon ik best overheen lezen :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Square schreef:
    (...)

    Het eerste boek vond ik wel heel gaaf. En het tweede ook nog, alleen liep de situatie daar steeds verder uit de hand, en toen was er in een later boek iets met gigantische wormen waar ik verder niets over zal spoilen en toen hield ik het wel weer voor gezien, volgens mij. (krul) Maar dat is alweer jaren geleden, dus wie weet!


    Haha dit is echt precies wat ik ook had.

    Het ziet eruit als een leuk pakket Natas! Wat had jij gegeven?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mooncalf schreef:
    (...)

    Haha dit is echt precies wat ik ook had.

    Het ziet eruit als een leuk pakket Natas! Wat had jij gegeven?


    Wormloze high five!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan