• Appelflappen, net uit de oven.<3



    Bakken jullie ook zelf appelflappen of oliebollen? :3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 17:09 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oooooooh, lekker! Ik denk dat ik maar even langskom ;-)
    Nee, geen flappen of bollen, maar wel altijd een ton vol nieuwjaarsrolletjes!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ziet er goed uit! (bloos)

    Ik heb net brownies gebakken, maar ik denk niet dat die oud en nieuw halen, haha. Onze oliebollen worden gewoon ergens gekocht, meestal, wat ik eigenlijk ook lekkerder vind stiekem. Zelfgebakken appelflappen, daarentegen, zijn misschien wel een heel goed idee.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wij helaas niet, maar ze zien er verrukkelijk uit!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Oh, dat ziet er lekker uit :Y)!

    Ik bak oliebollen niet zelf, maar ik heb ze wel gehaald bij de bakker ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Bij ons is dat geen traditie. Mama kookt wel altijd een heerlijke driegangenmaaltijd met dan vooraf hapjes enzo :'D

    oliebollen zijn toch smoutebollen hé?


    The soul needs autumn.

    Lekkerr! Wij maken ook altijd oliebollen, en vandaag hebben we kniepertjes gemaakt. (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    De eerste was nog lekker ook. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jaaaaa, appelflappen, oliebollen en appelbeignets! <3
    Mijn vader wilde toevallig vanavond appelbeignets maken dus ik ben blij. ^^

    Mijn opa en oma bakken alles, ik kan niet wachten tot de geur van appelflappen weer in het huis hangt


    Veni, Vidi, Coffee.

    ik haal oliebollen altijd van de winkel omf zo lekkeeeeeeeeeer

    appelflappen heb ik het tbh niet zo voor want warme appels of geplette appels is viezig :x


    Heaven is a place that we all have

    Oh my god, zo lekker. Ik had al ruim van te voren twee oliebollen pakken gekocht bij de Appie, voordat ze uitverkocht waren.
    Dus die ga ik van de week lekker bakken. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ziet er goed uit! Wij maken dit jaar 8 pakken oliebollen (zijn zo'n 4 à 5 bakken/emmers vol) en zo'n 3 pakken appelbeignets. Is traditie bij ons en zo gezellig!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wij maken altijd wafels met nieuwjaar!(: En dit jaar halen we lekkere oliebollen, eerst maakte oma ze altijd, maar dat is teveel werk geworden voor haar.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ze zien er lekker uit. Ik eet alleen de oliebollen van de bakker (zonder krenten). Vindt alleen appelflappen en appelbeignets lekker. Alleen oliebollen die van de bakker komen zijn lekker. De rest is zo smerig.(cat)


    Shoganai i ne~

    In onze familie betekent een oliebol een boule de berlin, maar voor anderen betekent dat smoutebollen. Ik heb geen idee war het hier over gaat, maar ik eet het allemaal héél graag! c:


    What would Emma do?