• Ola!

    Ik moet als huiswerk voor de psycholoog kleding setjes bij elkaar gaan leggen. (dit heeft zo z'n redenen).
    Het probleem is alleen dat ik geen gevoel voor mode heb en ik dus eigenlijk ook niet zo goed weet welke kleuren bij elkaar passen. Ik draag namelijk voornamelijk zwarte shirts met broeken met gaten erin. :Y)
    Jaja, heel origineel. Maar ik heb dus best wel leuke dingen in me kast liggen, maar waar ik niks mij kan.

    Heeft iemand goede kleding/kleurentips of misschien goede sites waar ik toevallig wat tips vandaan kan halen?

    Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 17:01 ]


    Danmarks Dynamite.

    Omg witte leggings hahaha. Toen ik jong was had ik er één, ik schaam me er nog voor, haha!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ikzelf combineer met kleding vaak in grote contrasten, of heel lage contrasten alleen dit zal bij kleding niet iedereen staan. Ik hou het zelf meestal bij koele, heldere kleuren (ik draag wel felrood) en ik blijf uit de buurt bij lichte en warme kleuren. Ik neem vaak twee of drie kledingstukken in hetzelfde kleurscala en één kledingstuk in een contrasterende kleur. Zo draag ik bijv. kobaltblauw, zwart en felrood.
    Omdat ik niet vaak prints draag probeer ik m'n outfit wat levendig te maken door kleurcombinaties.


    No growth of the heart is ever a waste

    Iedereen nog bedankt. Ik ga de tips overnemen.
    Wat betreft de foto's, daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Ik zal ze posten zodra ik ze heb. Maar ik ben al erg blij met deze reacties!


    Danmarks Dynamite.

    Zwart past op alles. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.