Fleimkepa schreef:
We zeiden het elkaar tegelijk, hoewel hij eerder was. Ik vertelde dat ik hem ook leuk vond en hij had dit niet verwacht. En nu hebben we sinds 12-12 wat haha
Was je niet ontzettend zenuwachtig dan om het te vertellen? Hahaha. Wel cute tho
BelIona schreef:
Nou, ik kietelde. En toen kietelde hij terug, en toen ging ik op hem zitten zodat hij niet meer kon kietelen. En toen zoende we. En toen dachten we beide dat we gewoon aandacht te kort kwamen. En toen gingen we samen dansen en naar het strand en dat moment was gewoon zo speciaal voor ons beide dat we elkaar aan keken en het gewoon wisten.
AAAAAAAH okay sorry dat vind ik zo cute om te lezen. Maar jullie hadden dus afgesproken of een date of weet ik veel wat?
Metamorphoses schreef:
welll ik zit momenteel in de omfg-ik-vind-hem-leuk-en-ik-denk-dat-hij-me-ook-wel-leuk-vindt-or-nahperiode
ik denk van wel? ik weet alleen niet of hij me even leuk vindt you know
hij zit bij mij in de klas en ik zit helemaal op de achterste rij en hij op de voorste en elke keer als hij naar zijn locker of zo gaat loop hij langs mijn bank (hij kan evengoed gewoon langs voor gaan, dat is zelfs korter) en dan lacht hij of idk zegt hij iets
afgelopen vrijdag keek ik toevallig naar hem en was het kinda van 'ik betrapte hem op naar mij kijken' (terwijl ik zelf stiekem keek haha omfg) en toen kijk hij snel weg
ik weet niet of het wat is maar we praten en lachen gewoon
soms komt hij naar me toe om te praten of hebben we (onbedoeld) oogcontact
tbh i really have no idea of het iets betekent
bij mijn ex was het iets smoother
een vriendin vertelde me dat hij me leuk vond en toen kon ik wel in de lucht springen
dus dat wat iets gemakkelijker haha :'D
Okay, same :'D Maar jij zit er dus ook middenin :'D
Saorsa schreef:
Eh wel we waren film aan het kijken en toen kusten we opeens. Toen ik hem de volgende ochtend in de les zag, sloeg hij zijn arm om me heen en ging er duidelijk van uit dat we dus een relatie hadden. Ik twijfelde eerst een beetje, maar heb besloten er niets van te zeggen en het gewoon een kans te geven en nu twee jaar verder zijn we nog steeds samen. (:
Aaaaaaaaaaah lief dat je hem een kans gegeven hebt en dat jullie nog steeds samen zijn!
Ik smelt gewoon helemaal van al jullie reacties, ZO LIEF
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly