Ik heb de verhaallijn iets veranderd dus als het geen probleem is vul ik het lijstje nog een keer in want ik weet niet of je daar wat aan hebt ^^
• Titel (erop? ja/nee)
Papillon, als het kan eentje met en zonder titel. Als het ergens kan zou ik er ook graag bij hebben staan dat het het eerste 'deel' is.
• Username (erop? ja/nee)
Isa van Zwam, waar de titel erbij staat graag erbij op de andere niet.
• Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)
Bethany Saint is een doodnormale tiener, heeft twee bezorgde ouders en een 3 jaar jonger zusje. Een beste vriendin die Jane Cooper heet en een relatie met een van de knapste jongens van de school, Xavier Whistle. Op haar 13e verjaardag vertellen haar ouders haar dat ze haar als vondeling hebben gevonden en dus niet daadwerkelijk hun kind is. Na die dag is Bethany op zoek naar haar echte afkomst en geschiedenis. Niets lijkt te kloppen totdat een bepaalde jongen Aiden Firewood genaamd op school verschijnt. Bethany ontdekt dat ze een engel is gestuurd om de aarde te beschermen tegen de duistere krachten. Bethany valt echter voor de duistere Aiden die haar helemaal van haar doel afhoudt, maar wat kan Bethany doen als engel als ze niet eens haar eigen krachten weet. Aiden die een hooggeplaatste demon is maakt de liefde tussen de twee werelden onmogelijk. Bethany zet alles op alles om hun liefde te redden, maar wanneer ze moet kiezen tussen haar liefde voor Aiden en het redden van de wereld maakt ze de verkeerde keuze, de wereld stort in, in puinhoop en oorlog. Xavier de jongen die ondanks alles nog steeds gevoelens voor haar heeft verdwijnt tussen de wereld van oorlog en puin. Zou Bethany hem daadwerkelijk kunnen verlaten?
Sorry als het een beetje vaag is...
• Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
Ik zoek niet persé iets maar als je graag wat wilt hebben heb ik hieronder wel enkele faceclaims.
Holland Roden als Bethany Saint -->
1 &
2
Adelaide Kane als Jane Cooper -->
1 &
2
Xavier Whistle als Colton Haynes -->
1 &
2
Tyler Hoechlin als Aiden Firewood -->
1 &
2
Als het kan ook een vlinder of meerdere ^^
Nogmaals deze afbeeldingen hoef je niet te gebruiken, liever niet zelfs! Want ik vind altijd dat covermakers zelf altijd hele goede ideeën hebben!
• Evt. extra tekst/lettertype
De titel graag in een sierlijk lettertype rest maakt vrij weinig uit.
• Algemene sfeer
Dit gaat vreemd klinken maar een beetje magisch maar toch realistisch want het speelt zich gewoon op de aarde af, al zijn er welke enkele bovennatuurlijke dingen.
• Extra
Ik hoop dat je er iets moois van kan maken! Het liefste zou ik wel graag een vlinder/vlinders erop willen want daarmee wordt de wereld een soort van vernietigd (dit klinkt zo vaag maar ja vlinders!)
[ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 18:47 ]
"The stars replaced the emptiness of my heart."