Ik had geen inspiratie voor The Quizlet Games, dus wat deed ik, ik bedacht een nieuw verhaal zodat ik reden zou hebben tot uitstellen. Dat is héél logisch natuurlijk!
Hier dus mijn aanvraag voor een cover (en deze heb ik ook geplaatst in dit en dit topic.
Titel: Ik vergeet jouw wensen niet
Wel of geen username: Geen username.
Beschrijving: Die, uhh, is er niet echt, aangezien ik het verhaal opstart en later wel zie wat het wordt. Maar het idee is op het momenteel:
De zeventienjarige Levi leeft in een afbrokkelende wereld, en demonen worden steeds talrijker. Bovendien worden mensen op hun achttiende verjaardag vermoord, door die demonen dus, en voor Levi is dat al over een half jaar. Hij vertrouwt niemand meer, alleen zijn vriendin Alena, totdat zij vermoord wordt. Ze is nog maar zestien daar, maar demonen zijn onvoorspelbaar. Levi is woedend, kan zijn woede niet meer binnenhouden, en wil alle demonen op de wereld vermoorden, hoever hij ook moet gaan. Hij belooft het zichzelf. Maar eerst vlucht hij. Dat was Alena's laatste wens.
Foto's: Zoiets. In ieder geval een grijs oog met een traan, en het moet van een jongen zijn.
Zoiets.
Zoiets.
En dit of dit misschien als achtergrond.
Sfeer: Duister en met een donker randje.
Horizontaal / Verticaal: Verticaal.
Extra's: Een wat krullerig en ouderwets lettertype.
[ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 10:08 ]
i wanna vincent van gogh cry in a corner